Søg af kirker
Fra : Børge Laursen

Dato : 25-01-09 14:18

Jeg havde, før jeg skiftede PC, et lille program, hvor jeg kunne søge på en
kirkes navn. Det var et lille skema, hvor jeg i det øverste felt kunne
skrive kirkens navn. Herunder var der et par felter, hvor man fik oplysning
om, i hvilket amt, herred og sogn kirken lå.
Dette program har jeg nu mistet. Jeg har prøvet at finde det igen ved
søgning med Google, men uden held.
Kan nogen give mig et tip om, hvor jeg kan finde dette program ?

Med venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : Bent E.

Dato : 25-01-09 14:49

Børge Laursen wrote:
> [...]
> søgning med Google, men uden held.
> Kan nogen give mig et tip om, hvor jeg kan finde dette program ?

Prøv http://www.dis-danmark.dk/kirkeimg/

Vh
Bent E.