Personer med samme efternavn som mig?
Fra : Lars

Dato : 21-01-09 21:30

Hej dk.videnskab.historie.genealogi (jeg har lige fået at vide navnet på
denne newsgruppe af en hjælpsom person i dk.fritid - det havde jeg
aldrig selv fundet).

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig (eller give mig et hint
til hvor jeg kan søge) efter en liste over personer der hedder vores
familienavn .. hvis det overhovedet er muligt?

På forhånd tak
Lars

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 21-01-09 22:41

Kan det være dette du efterlyser: http://navneforskning.ku.dk/
Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Fra : Lars

Dato : 22-01-09 20:26

Henning og Inge-Lise Trampedach skrev:
> Kan det være dette du efterlyser: http://navneforskning.ku.dk/
> Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Mange tak for linket. Det må jeg se på.
Lars

Fra : Niels Aage

Dato : 21-01-09 23:55

Se følgende:

http://www.dst.dk/HomeDK/Statistik/Navne.aspx

Fra : Lars

Dato : 22-01-09 17:49

Niels Aage skrev:
> Se følgende:
>
> http://www.dst.dk/HomeDK/Statistik/Navne.aspx

Hej Niels Aage,
Tak for dit svar. Dette viser blot at der er 12 der hedder det samme
efternavn .. men ikke en liste over disse personer, som jeg er på udkik
efter.
mvh Lars

Fra : Hugh Watkins

Dato : 22-01-09 20:21

Lars wrote:

> [...]
> Tak for dit svar. Dette viser blot at der er 12 der hedder det samme
> efternavn .. men ikke en liste over disse personer, som jeg er på udkik

http://www.krak.dk/person/

Hugh W

Fra : Lars

Dato : 22-01-09 20:30