OPslag på rigsarkivet søges
Fra : AstridV

Dato : 19-01-09 05:27

Jeg ville rigtig gerne hvis nogen kunne enten slå en vielse op i
Viborg eller på Rigsarkivet.

Det drejer sig om en vielse i 1940 så det må vel være i Viborg når det
er i Nørhaa sogn, Hassing Herred, Thisted Amt.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Fra : Knud Haaning Anderse~

Dato : 20-01-09 07:08

Hvem drejer vielsen sig om?

--
Venlig hilsen

Knud Haaning Andersen
hjemmeside: http://knudhaaning.homepage.dk/ fotograferede_arkivalier.htm

Fra : AstridV

Dato : 20-01-09 12:29

On 20 Jan., 07:08, "Knud Haaning Andersen"
<knudhaan...@post.cybercity.dk> wrote:
> Hvem drejer vielsen sig om?
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Knud Haaning Andersen

Emil Korsgaard Lauritsen og Mary Julie Vang Jensen og det skulle være
den 20. marts 1940. i Nørhaa sogn.

mange tak

Astrid Vang

Fra : Knud Haaning Anderse~

Dato : 21-01-09 13:54

Desværre ser det ikke ud til at Emil og Mary er viet i Nørhaa kirke den
20.marts 1940. Ligesom de heller ikke er viet på et andet tidspunkt 1937-41

Fra : AstridV

Dato : 22-01-09 08:33

On 21 Jan., 13:53, "Knud Haaning Andersen"
> [...]
>
> Emil Korsgaard Lauritsen og Mary Julie Vang Jensen og det skulle være

Tusinde tak :) Ham Emil er borte og væk.. jeg kan simpelthen ikke
finde ham.

Tusinde tak for opslaget.