Pædofil mor
Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 16:45

Ja, mødre kan også begå sexovergreb mod deres små sønner:

<http://www.bt.dk/article/20090130/krimi/901300377/>

Forfærdeligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 16:54

"Per Rønne" wrote:
> Ja, mødre kan også begå sexovergreb mod deres små sønner:
>
> <http://www.bt.dk/article/20090130/krimi/901300377/>
>
> Forfærdeligt.

Men guf for bøsser.

Fra : Ralph

Dato : 31-01-09 17:14

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Men guf for bøsser.

Hvad har homoseksualitet med pædofili at gøre?

--
Ralph

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 17:19

Ralph wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad har homoseksualitet med pædofili at gøre?

Man kan eksemplificere sin egen form for perversion som "god"?

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 18:15

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Man kan eksemplificere sin egen form for perversion som "god"?

Du mener altså at homoseksualitet mellem voksne er en 'perversion'?

Du mener altså at Islands næste statsminister, socialdemokraten Johanna
Sigurdardottir, er /pervers/?

Man skulle tro at du dels var medlem af Indre Mission, dels var 50 år
ældre end du faktisk er ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-01-09 18:23

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Du mener altså at homoseksualitet mellem voksne er en 'perversion'?

Ja i høj grad. Ligeså pæderasti.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 31-01-09 21:55

Martin Larsen skrev:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja i høj grad. Ligeså pæderasti.

Nazister forfulgt vel også bøsser, så hvorfor ikke
du også.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 18:48

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> Johanna Sigurdardottir, er /pervers/?
>
> Man skulle tro at du dels var medlem af Indre Mission, dels var 50 år

Jeg siger blot det er baggrunden for linket - og du har til fulde bekræftet
alle mine fordomme..

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 19:03

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Jeg siger blot det er baggrunden for linket -

Det er det skinbarligste vås.

> og du har til fulde bekræftet alle mine fordomme..

Dine fordomme, dine fantasier.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N

Dato : 31-01-09 18:54

> Du mener altså at homoseksualitet mellem voksne er en 'perversion'?
>
> Du mener altså at Islands næste statsminister, socialdemokraten Johanna
> Sigurdardottir, er /pervers/?

Ja det kan man da godt sige at hun er, hun burde ikke repræsentere sit land
som homoseksuel. 90% af verden befolkning er heteoroseksuelle og hun bør
reflektere Islændinges livstil mere generalt. Iøvrigt er det heller ikke i
tråd med Bibelen eller Koranens budskab om hvordan vi mennesker bør leve.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-01-09 20:43

On Sat, 31 Jan 2009 18:53:51 +0100, P.N wrote:

> [...]
> tråd med Bibelen eller Koranens budskab om hvordan vi mennesker bør leve.

Hvad kommer det folk ved hvad der står i gamle bøger med røverhistorier. ?

Fra : Krumme

Dato : 31-01-09 20:43

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

.. Iøvrigt er det heller ikke i
> tråd med Bibelen eller Koranens budskab om hvordan vi mennesker bør leve.

Hvem er VI? hvordan kan du udtale dig på andres vegne? Jeg er kold over hvad
de 2 fantasibøger fortæller.

Fra : Ralph

Dato : 31-01-09 21:45

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem er VI? hvordan kan du udtale dig på andres vegne? Jeg er kold over
> hvad de 2 fantasibøger fortæller.

Så er vi tre

--
Ralph

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 18:15

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Sikke fordomsfyldt du er.

> Hvad har homoseksualitet med pædofili at gøre?

Og her endda mellem en mor og hendes værgeløse 5-årige søn.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 18:56

"Per Rønne" wrote:

> Og her endda mellem en mor og hendes værgeløse 5-årige søn.

"Samleje med 5-årig"? osv

Mon man er sikker, der er jo masser af tilfælde hvor fantasier er løbet
løbst, man er lige ved at ændre et læs domme i Norge.

Det har jo heller ikke noget med alm. "pædofili" at gøre, det ville være som
at sige at en mor, som stegte sin 5-årige søn var gourmet?

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 19:03

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> "Samleje med 5-årig"? osv

Ja, den tror jeg heller ikke på, idet drengen naturligvis ikke er
kønsmoden.

> [...]
>
> Det har jo heller ikke noget med alm. "pædofili" at gøre, det ville være som
> at sige at en mor, som stegte sin 5-årige søn var gourmet?

Der er tydeligvis tale om incestuøs pædofili, noget der desværre ikke er
ukendt.

Forskellen mellem denne og andre sager er at der her ikke alene er tale
om en gerningsKVINDE, men også om en sådan, der endda er mor til
offeret. Det plejer jo at være mænd der forøver sådanne ugerninger.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 31-01-09 22:09

Per Rønne skrev:

> Ja, den tror jeg heller ikke på, idet drengen naturligvis ikke er
> kønsmoden.

Alle med drengebørn ved, at de fint kan præstere en
erektion, men det er nok begrænset, hvad de kan "gøre"
ved en voksen kvinde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 23:33

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Alle med drengebørn ved, at de fint kan præstere en
> erektion,

Min uvidenhed her må så skyldes at jeg er ganske uvant med at se børn
uden tøj, og i hvert fald ikke siden jeg selv gik i de små klasser.

> men det er nok begrænset, hvad de kan "gøre" ved en voksen kvinde.

Sikkert.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 19:03

Knud Larsen wrote:

> "Samleje med 5-årig"? osv
>
> Mon man er sikker, der er jo masser af tilfælde hvor fantasier er
> løbet løbst,

løbsk

>man er lige ved at ændre et læs domme i Norge.
>
> Det har jo heller ikke noget med alm. "pædofili" at gøre, det ville
> være som at sige at en mor, som stegte sin 5-årige søn var gourmet?

Næh, men hvad om du tog dig sammen?

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 20:01

DADK wrote:

> løbsk

> Næh, men hvad om du tog dig sammen?

Til at stave korrekt?

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 20:19

Knud Larsen wrote:

> Til at stave korrekt?

Tja, vi kan stemme om det, og så få Liljebergs tilladelse til at leve.

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 23:41

DADK wrote:

> Tja, vi kan stemme om det, og så få Liljebergs tilladelse til at leve.

Det var da en helt ny indfaldsvinkel, - vi savner godtnok noget nyt på dp

Fra : Petse

Dato : 31-01-09 22:32

Den Sat, 31 Jan 2009 21:45:22 +0100 skrev Ralph:

> "Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> SÃ¥ er vi tre

Og nu er vi fire
Så læs hellere Satan's Bible. Den er sgu sjovere

Fra : Petse

Dato : 31-01-09 22:33

Den Sat, 31 Jan 2009 18:53:51 +0100 skrev P.N:

> [...]
> hun bør reflektere Islændinges livstil mere generalt. Iøvrigt er det
> heller ikke i tråd med Bibelen eller Koranens budskab om hvordan vi

Nå, så du kan heller ikke lide homoseksuelle.
Jeg bliver mere og mere overbevist om, at du er NAZIST. Du kan hverken
lide Jøder eller homoseksuelle.
Hvem kan du lide, udover muslimske terrorister?

Fra : Petse

Dato : 01-02-09 13:47

Den Sun, 01 Feb 2009 00:16:04 +0100 skrev P.N:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken religion har en psykopat?. Jaeh jeg tænkte det nok, du er en
> skide satanist. En skam man ikke kan brænde hekse og satans yngel her i
> DK.

Nå, så nu er det også folk, der har en anden religion end dig, som du
ikke kan lide.
Og ud fra det du skriver, skriver du indirekte, at det er en skam at vi
ikke har dødsstraf her i Danmark.
Jamen hvem skal så have dødsstraf?
Dem med en anden mening end P.N.
Dem med en anden religion end P.N.
Jøder og Israelere.
Homoseksuelle.

Er der nogle jeg har glemt?

Men når du forsvarer muhamedanere så meget som du gør her i gruppen,
undre det mig ikke at du er tilhænger af dødsstraf over for folk, du ikke
kan lide.

LORD OF SATAN

Fra : Petse

Dato : 01-02-09 13:48

Den Sun, 01 Feb 2009 00:29:39 +0100 skrev anonym:

> yea. Det ville være en god løsning på muhamserne.

Nej, for de har de rigtige meninger.