Lidt fornuft i forhold til krisen
Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 00:10

http://borsen.dk/medier/nyhed/149870/

I en virksomhed Odder er det simpelthen forbudt at tale om krisen. Det kan
der måske være noget fornuft i. Lad os så håbe at de så til gengæld heller
ikke fyrer nogen folk pga. krisen. Ellers klinger det jo lidt hult. Men
ellers en god idé... det er alt den snak om krisen der er med til at
forværre den.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Lars

Dato : 31-01-09 00:30

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:9pOdnUnGXP1BFR7UnZ2dnUVZ_gKdnZ2d@giganews.com...

Du har ret.

/Lars

Fra : Aage Andersen

Dato : 31-01-09 05:23

"Kim Frederiksen"

> [...]
> ikke fyrer nogen folk pga. krisen. Ellers klinger det jo lidt hult. Men
> ellers en god idé... det er alt den snak om krisen der er med til at

Det er da meget sjovt men er det ikke at stikke hovedet i jorden?
Konstruktive forslag til krisens løsning maa da være bedre. Eller en
paavisning af, at der slet ikke er nogen krise.

Aage

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 31-01-09 07:25

Følgende er skrevet af Kim Frederiksen:
> [...]
> ellers en god idé... det er alt den snak om krisen der er med til at forværre

Generelt, ikke kun om denne sag, kunne det være rart hvis den samlede
presse ville skrue meget noget for blusset ang. kvantitet (på alle
måder) og gik meget mere op i kvalitet.
De (alle over en kam) får altid snakket og skrevet en hulens masse om
ingenting og alting, så ofte bliver et vindstød til en orkan.
Det gjorde ikke mig noget, hvis alle de der gratis aviser lukkede og
slukkede, så folk der ønskede at læse nyheder, købte deres foretrukne
medie. På den måde ville der blive indført et gram af kritisk sans for
hvor nyhederne kommer fra, igen.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 31-01-09 07:27

Fister Løgsovs forklarede den 31-01-2009:
> Følgende er skrevet af Kim Frederiksen:

> Generelt, ikke kun om denne sag, kunne det være rart hvis den samlede presse
> ville skrue meget noget for blusset ang. kvantitet (på alle måder) og gik

klip

Uvist af hvilken årsag fik sættenissen sneget sig ind
Der skulle stå:"...skrue meget NED for blusset..."
God weekend.
Kai