Birodbidzhan Jødeland
Fra : P.N

Dato : 30-01-09 15:38

http://en.wikipedia.org/wiki/Birobidzhan

Er navnet på en Jødisk-russisk autonom republik tæt på den kinesiske grænse.
Hvorfor har man ikke givet jøderne et land der i stedet for Israel. Jøder
kunne der lave deres jødiske stat uden skabe problemer for omverden, tænk på
hvad MØ konflikten ikke har kostet?.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 30-01-09 16:01

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Israel. Jøder kunne der lave deres jødiske stat uden skabe problemer for
> omverden, tænk på hvad MØ konflikten ikke har kostet?.

Nok fordi Israel er jødernes historiske hjemland.
Der ligger jo også et par muslimske enklaver i både Kina og Rusland, kunne
du ikke emigrere der til med dine venner fra Hamas ?

Fra : @

Dato : 30-01-09 16:21

On Fri, 30 Jan 2009 15:38:00 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>kunne der lave deres jødiske stat uden skabe problemer for omverden, tænk på

tænk hellere på hvad muhamedanere over hele kloden koster

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 30-01-09 18:56

"P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message
> [...]
> Israel. Jøder kunne der lave deres jødiske stat uden skabe problemer for
> omverden, tænk på hvad MØ konflikten ikke har kostet?.

Nu skyldes konflikten jo araberne. Og selv uden Israel, ville araberne
stadig
olien, hvilket stadig er et problem.

Ville det ikke være bedre, om araberne blev flyttet?

Fra : P.N

Dato : 30-01-09 19:31

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> "P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message
>
> Nu skyldes konflikten jo araberne.

Ja nu skyldes konfllikten jo alle de her indvandrere der indvandrerede til
Palæstina og lavede det om til Smovserland.

Og selv uden Israel, ville araberne
> stadig
> olien, hvilket stadig er et problem.
>
> Ville det ikke være bedre, om araberne blev flyttet?

Jamen hvorfor rejser du ikke derned og fortæller dem din mening, jeg skal
nok komme og hente din aske bagefter.

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 30-01-09 19:44

"P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message

> Jamen hvorfor rejser du ikke derned og fortæller dem din mening, jeg skal
> nok komme og hente din aske bagefter.

Nu har USA desværre fået protektionistisk præsident, men når
de engang kommer til fornuft, kunne det jo tænkes at korstoget mod
islamismen blev genoptaget.