8 år for voldtægt, lyver TV
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-09 16:55

8 år for voldtægt, lyver TV

Det bør med, at den 17årige grønlænder slog sit offer ihjel efter samlejet
TV2 er da nogle infame løgnhalse att opdramatisere den hårde straf og
latterliggøre den som overdreven.

Det svarer til at man tømmer en bank for millioner i kontanter og samtidig
stjæler en buket blomster, der stod på skranken og så påstås det, at dommen
kun vedrører blomsterne

Mon den 85årige dame kunne have undgået teenagerens aflivning ved at have
skuespillet venlighed/ligegladhed /liderlighed - måske det sidste umuligt,
når man ikke er i vanen.?
Hvad får en teenager til at gide bolle et rynket skelet - det er ofte at den
avisnyhed er fremme, men analyse mindes jeg ikke at have læst. Har du?
Er han betændt af had mod kvinder og godhedsindustri og skal afreagere, og
han var slet ikke liderlig? Den belgiske småbørnsmassemorder må også have
følt sig mobbet af systemet og så har noget slået klik.
Jeg vil ikke kalde ham sindssyg, men gruppere ham med skolemassemordere -
nogle universitets-skarpskytttemassemordere i USA og Canada har kun sigtet
på hunkøn.
Der er vist ikke et eneste tilfælde hvor psykiatere har gjort gavn ved at
foreslå behandling før mord skete. Bagklogskab er alt som disse inkompetente
fjolser har evne til.
Jeg vil ikke bruge ordet berettiget had mod hunkøn og godhedsprædikanter,
der skaber skyldfølelse (hvad Florence Nightingale var pioner med overfor
toppolitiikere og massemedier)
Jeg kender en fremskridtsmand der har fablet om at smide bombe i en
vuggestue, men som er af god familie og har god uddannelse og godt job og
aldrig kunne gøre det, men som kan lide at farvelægge sig sære had med
planer om drastisk handling.
Han er i periferien af denne gruppe, som jeg ikke vil kalde sindsyge, men
"opdraget
af vore hævn-sindsyge massemedier til en extrem forurettethed og
rethaveriskhed og af Hollywood-hævnfilm hvor helten får skønheden ved at
gengælde."