STOR overraskelse fra Skat!
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 12:49

Vi går alle og er så sure på at told og skat river os i afgifter

Derfor var jeg da mere end overrasket da jeg åbner dagens post og ser, at en
MC jeg hentede for halvandet år siden var beregnet forkert, og der derfor
følger 2.500kr til mig

Forklaringen var ændring af registreringsafgiftsloven rammende cykler
importeret 24/4 07-27/4 08

Mvh TP

Fra : André S Hansen

Dato : 30-01-09 12:55

"news.tele.dk" <nomail> skrev i meddelelsen
> [...]
> derfor følger 2.500kr til mig
>
> Forklaringen var ændring af registreringsafgiftsloven rammende cykler

Så giver han nok en lille en

André S Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 17:03

> Så giver han nok en lille en
>

> André S Hansen

Hæ. De blev øjeblikkeligt spenderet ved RyanAir til en hyggelig tur med
familien Uforudsete indtægter er altid det bedre. Ville ønske man
kunne sige det samme om uforudsete indtægter :-/

Apropos T&S. Mon de er kommet til 2009 ifm. afgiftssøgning nu ?

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-01-09 17:37

"news.tele.dk" <nomail> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne sige det samme om uforudsete indtægter :-/
>

> Apropos T&S. Mon de er kommet til 2009 ifm. afgiftssøgning nu ?

Øhh - ka du bestemme dig om den der med om uforudsete indtægter er godt
eller skidt

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 19:45

> Øhh - ka du bestemme dig om den der med om uforudsete indtægter er godt
> eller skidt
>
> --

Uforudsete udgifter skulle der jo have stået ikk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-01-09 19:50

> Uforudsete udgifter skulle der jo have stået ikk

- havde jeg ALDRIG gættet sæl

Fra : MKS - 74

Dato : 30-01-09 13:11

On Fri, 30 Jan 2009 12:49:15 +0100, "news.tele.dk" <nomail> wrote:

>Forklaringen var ændring af registreringsafgiftsloven rammende cykler
>importeret 24/4 07-27/4 08

He-he, ja dem fik jeg allerede sidste år omkring 1 maj som en af de
første, man kunne nemlig godt søge om det (og det gik tjep, kun et par
dage tog det), men SKAT havde pligt til selv af egen drift at tage
alle sagerne i pågældende tidsrum op, så ....better late than never
.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 17:29

Her fik konen en CBR 600 RR 07 en uge for tidligt = - 8000 kr ca , ja så
bander man sku

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-01-09 20:11

Var det ikke også den som ramte SV1000, da den kom på bud. Men nogle
forhandlere har bare glemt at sende pengene til kunden...!?

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kennett

Dato : 01-02-09 13:10

> [...]
> derfor følger 2.500kr til mig
>
> Forklaringen var ændring af registreringsafgiftsloven rammende cykler

Jeg indregistrerede en MC tilbage den 5.7- 2007 og har ikke hørt noget
endnu.
Men har dog lige sendt en "reminder" til SKAT

/ KS