64 bit vista og intel Quad'ere
Fra : Leif

Dato : 31-01-09 23:46

Udnytter 64 bits Vistaer de 4 kerner i Quad cpu'er?

Eller er man bedre kørende med en Duo?

Mvh, Leif

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-02-09 00:12

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen
> Udnytter 64 bits Vistaer de 4 kerner i Quad cpu'er?
>
> Eller er man bedre kørende med en Duo?

Den udnytter dem fint.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-02-09 00:52

Morten Wartou wrote:

> Den udnytter dem fint.

Der er 2 spørgsmål og du svarer kun på det ene - hvilket?

Jesper Poulsen

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-02-09 12:23

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Der er 2 spørgsmål og du svarer kun på det ene - hvilket?

Det er jeg sikker på at Pico godt kan regne ud - jeg beklager meget, at du
ikke kan følge med. Jeg skal prøve at skære det ud i pap næste gang, så du
ikke føler dig holdt udenfor.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Pico

Dato : 02-02-09 00:41

Morten Wartou wrote:

> Det er jeg sikker på at Pico godt kan regne ud - jeg beklager meget,
> at du ikke kan følge med. Jeg skal prøve at skære det ud i pap næste
> gang, så du ikke føler dig holdt udenfor.

Øh, hvorfor skal jeg blandes ind i det ?
--
MVH
Pico

Fra : Morten Wartou

Dato : 02-02-09 10:03

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Øh, hvorfor skal jeg blandes ind i det ?

Fordi jeg kom til at læse navnet på skribenten i tråden der stod lige oven
over :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-02-09 00:18

Leif wrote:
> Udnytter 64 bits Vistaer de 4 kerner i Quad cpu'er?

Det gør både 32-bit og 64-bit udgaver.

> Eller er man bedre kørende med en Duo?

Det afhænger af det maskinen skal bruges til.

Jesper Poulsen