Mangler stik til ATX strømforsyning
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 31-01-09 00:03

Jeg står og mangler 2 stik af de 4-polede til at stoppe ned i et bundkort.
Det er af den firkantede type, har du en eller to defekte strømforsyninger
hvor du kan klippe stikkene af (2 stk) til mig vil jeg være glad.
spamlusk@gmail.com den virker.
/KE Kofod.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-01-09 01:20

KE Kofod / 7100 wrote:

Køb/salg/bytte hører til i markedsgrupperne.

Jesper Poulsen

Fra : John T.

Dato : 31-01-09 16:34

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> KE Kofod / 7100 wrote:
>
> Køb/salg/bytte hører til i markedsgrupperne.
> Mvh
> Jesper Poulsen

KE Kofods forespørgsel var hverken
Køb/salg eller bytte,
Han bad om en vennetjeneste,
vi taler om 2 små stik for pokker !!

Og til KE Kofod / 7100
Jeg var lige i rodekassen, og der var 2 stik
med kronmuffer i den anden ende, nogle ledninger
er klippet af 25 cm fra stikket, kan du bruge dem ?
Venlig hilsen John T.

Fra : John T.

Dato : 31-01-09 16:48

> Jeg var lige i rodekassen, og der var 2 stik
> med kronmuffer i den anden ende, nogle ledninger
> er klippet af 25 cm fra stikket, kan du bruge dem ?
> Venlig hilsen John T.
Læste lige dit indlæg igen og desværre tog jeg fejl
af stiktype...sorry !
Et god råd:
Kør på genbrug med noget affald og ta´ en bidetang med
Hilsen John T.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 01-02-09 00:15

"John T." <noname@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Læste lige dit indlæg igen og desværre tog jeg fejl
> af stiktype...sorry !
> Et god råd:
> Kør på genbrug med noget affald og ta´ en bidetang med
> Hilsen John T.

Tak for du forsøgte at hjælpe mig! .
Mvh. KE Kofod

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-02-09 00:15

John T. wrote:

> KE Kofods forespørgsel var hverken
> Køb/salg eller bytte,

Jo, det er netop køb, salg eller bytte.

> Han bad om en vennetjeneste,

Vennetjenester der omhandler hardware der skifter ejer hører stadig
hjemme i markedsgrupperne.

> vi taler om 2 små stik for pokker !!

Fundatsen er ligeglad med om det er 2 stik eller 1000 stik. Køb, salg,
bytte og bortgives hører til i _markedsgrupperne_ og ingen andre steder!

Jesper Poulsen

Fra : Rado

Dato : 01-02-09 14:31

On Sun, 01 Feb 2009 00:14:59 +0100, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Fundatsen er ligeglad med om det er 2 stik eller 1000 stik. Køb, salg,
>bytte og bortgives hører til i _markedsgrupperne_ og ingen andre steder!

Fundats eller ej, jeg ser heller noget problem i at spørge her om den
slags, der er sikkert mange her der ikke kigger i markedsgrupperne, og
som kan hjælpe.

Vær lidt smidig, så fungerer det hele bedre...

--
Rado

All the answers are already within us.
It's finding the corresponding questions
that's so darned difficult.
- Swami Beyondananda

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-02-09 17:49

Rado wrote:

> Vær lidt smidig, så fungerer det hele bedre...

Jeg er skam også meget smidig - men kig lidt tilbage i gruppen... Der er
temmeligt mange køb-salg-bytte-lign. indlæg og det ende med at nye
tilkomne bruger denne gruppe til handel. Denne gruppe er _ikke_ til
handel eller bortgivning af effekter. Det hører til i markedsgrupperne
og der virker konceptet fint.

Jesper Poulsen