MS Windows
briani 27239
Fejlfinding i Internet Explorer
Fra : jama

Dato : 30-01-09 12:07

Kan hverken install. 7/8 explore browser, får denne side "Fejlfinding i
Internet Explorer" Når jeg prøve, at install. Messenger live kommer denne
fejlmeddelelse "0x80072ee"
Jeg skal ikke have messenger live eller lign., men tænker på, om det er
samme problem? Som jeg har med IE8-WindowsXP-x86-DAN når jeg prøver, at
installere denne.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 30-01-09 12:09

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal ikke have messenger live eller lign., men tænker på, om det er
> samme problem? Som jeg har med IE8-WindowsXP-x86-DAN når jeg prøver, at
Sorry OS XPpro sp3