MS Windows
briani 27239
Windows + updates
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 02:51

Jeg har løbende gennem de seneste 2 år hentet
Windows opdateringerne, men vil nu ominstallere Windows.

Vil alle nye og senest tilkomne opdateringer så blive
hentet som een stor opdateret fil eller hvordan ?

Jeg tænker bla. på, om eks. Netframework 3.5 + framework 'family' 3.5
og servicepack 1 til framework kommer 'integreret' eks. ?

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 29-01-09 06:35

On Thu, 29 Jan 2009 02:51:21 +0100, >> Eque << wrote:

> [...]
>
> Jeg tænker bla. på, om eks. Netframework 3.5 + framework 'family' 3.5
> og servicepack 1 til framework kommer 'integreret' eks. ?

Hent WindowsXP-KB936929-SP3-x86-DAN.exe her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da
(kort link: http://kortlink.dk/sp3/5h4v)
Den indeholder SP3. Microsoft henviser dog brugere med kun en enkelt
computer til at benytte Windows Update, men det kan du jo bare springe og
og falde ned på.

Se også denne side: http://www.fromsej.dk/html/nlite/nlite.html. Med
programmet nLite kan du modificere Windows XP før du installerer den.
--
Venlig hilsen
Mikkel

"En tom taxi kørte op foran Christiansborg, og ud steg Naser Khader"

Fra : MIg

Dato : 29-01-09 15:43

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tænker bla. på, om eks. Netframework 3.5 + framework 'family' 3.5
> og servicepack 1 til framework kommer 'integreret' eks. ?

Nej Alt efter Sp3 skal du hente igen,