E-Mail
webnoob 5265
Nyhedsgrupper i gmail?
Fra : Erik K.

Dato : 30-01-09 07:13

Fra 1. marts går jeg fra TDC over til Fullrate, som ikke har eget
postprogram. - Jeg må derfor bruge mine øvrige adresser i hotmail og
gmail. - Men hvad nu med nyhedsgrupperne? - Er jeg helt lost her?

Jeg bruger Windows mail og har hidtil overført indgående post fra gmail
hertil. - Men kan systemet også indrettes sådan, at jeg kan skrive mails i
gmail fra windows mail?

Mvh
Erik K.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-01-09 07:25

der kan du bruge sunsite http://dotsrc.org/usenet/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars E. P.

Dato : 30-01-09 09:02

Fri, 30 Jan 2009 07:13:08 +0100, skrev "Erik K."
<erik.kirkeby@mail.dk> :

>Jeg bruger Windows mail og har hidtil overført indgående post fra gmail
>hertil. - Men kan systemet også indrettes sådan, at jeg kan skrive mails i
>gmail fra windows mail?

Det kan du godt, du skal bare bruge Gmails SMTP-server.

Hilsen Lars

Fra : Erik K.

Dato : 30-01-09 15:10

"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i meddelelsen
> Fri, 30 Jan 2009 07:13:08 +0100, skrev "Erik K."
> <erik.kirkeby@mail.dk> :

> Det kan du godt, du skal bare bruge Gmails SMTP-server.
>

> Hilsen Lars

Tak for svaret. Lars. - Jeg kan ikke få det at virke. Hvad skal jeg skrive i
hhv. indgående og udgående postserver?

Hilsen
Erik

Fra : Carl Drud