Hvilken model er min Yamaha?
Fra : Lasse J. Pedersen

Dato : 28-01-09 16:45

Hej.

Jeg sidder og skal bestille nogle reservedele hjem fra
http://www.cmsnl.com/ men har lidt svært ved at finde ud af hvilken model
min cykel er?

Den har serienummer: 4k0059373 og er indreg. første gang i 1984 - det er
alt jeg ved..

Men hvad svarer det til her: http://www.cmsnl.com/yamaha-xj650_model16829/

Lasse

Fra : Ralph Køster

Dato : 28-01-09 19:11

Hvor mange MC har du?

Nu har jeg fået dit indlæg 5 gange

Fra : MCSR

Dato : 28-01-09 11:22

Hej Lasse, jeg har samme model og har også købt dele samme sted. Det
er lidt vanskeligt at finde den rigtige model på deres side. Jeg
plejer at finde den udfra tank og sæde. Så er det vist en Seca, men
det har min model ikke heddet i Danmark. Mvh Svend On 28 Jan.,