K1200S
Fra : Bo Christensen

Dato : 28-01-09 14:35

hejsa, (jeg fejlpostede vist tidligere på ugen, så her igen)
er der noget jeg skal være særligt opmærksom på ved en BMW k1200S fra 2005 ?
/bo

Fra : Nielsen

Dato : 31-01-09 16:41

"Bo Christensen" <bo@bcconsult.com> skrev i en meddelelse
> hejsa, (jeg fejlpostede vist tidligere på ugen, så her igen)
> er der noget jeg skal være særligt opmærksom på ved en BMW k1200S fra 2005
> ?
> /bo

Politiet?

/Ths.

Fra : Bo Christensen

Dato : 01-02-09 19:06

Nielsen skrev:
> "Bo Christensen" <bo@bcconsult.com> skrev i en meddelelse
>
> Politiet?
>
> /Ths.

hehe, det gælder vel ikke kun den model, jeg husker det somom at andre
af mine mc'ere havde lignende problemer :D
er der iøvrigt nogen det kan anbefale et højere kåbeglas til sådant en
fætter ?