Saml dog op
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-07-01 21:48

Godaften

Hvor kan men dog blive sur, når folk ikke samler op efter deres hunde.
Her på vores aftentur med Nicki, ser vi en stor schæffer, sidde midt på en
græsplæne, og lægge et "visitkort". Ejeren står bare og kigger på, og går
vidre. Vi konfrontere ejeren med at hendes hund havde tabt noget, hvorefter
hun bare siger, "den lavede ikke noget". VEL GJORDE DEN SÅ, vi så det selv.
Forleden var vi ude i Bernstorffsparken, hvor lignende skete. Det
konfronterede vi også med ejeren, der sagde, at han ville samle op på
tilbage vejen, jamen er det dog ikke utroligt?, er det da virkelig så svært
at samle op efter sin hund?, ja, jeg spør' bare. Er det fordi man er flov
over at samle op, ja, jeg synes faktisk det er mer' flov for dem er lader
den ligge.

Til alle hundeejer: SAML DOG OP EFTER DIN HUND, DET ER FAKTISK DIT ANSVAR,
HUNDENE KAN JO IKKE GØRE DET SELV

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Madsen

Dato : 28-07-01 16:51

> Til alle hundeejer: SAML DOG OP EFTER DIN HUND, DET ER FAKTISK DIT ANSVAR,
> HUNDENE KAN JO IKKE GØRE DET SELV

Ja hvor har du ret...har lige været i ÅRHUS......Det er dog utroligt hvbor
meget lort der er der.....JEG samler ALTID op...har gjort de i de 20 år jeg
har haft hund, er blevet grinet meget af også nu....jeg fatter det
ikke...det er forståeligt flere og flere ikke ønsker hunde i byen, men MEGET
synd...

Fra : Michael

Dato : 29-07-01 00:29

"Madsen" <madsensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har haft hund, er blevet grinet meget af også nu....jeg fatter det
> ikke...det er forståeligt flere og flere ikke ønsker hunde i byen, men

Hej

Jeg kan kun give jer begge ret, jeg bor et sted hvor man ifølge lejekontrakt
ikke må ha' hund og kat ( men inspektøren har selv stuuuur boxer ), og
utrolig mange samler ikke op efter deres hund, og det med fare for at det
virkelig lige pludselig bliver forbudt, og vi skal skille os af med vores
hunde.

Jeg synes jo så, at når vores inspektør er så venlig og sød så hun tillader
hunde som ikke er til gene for andre ( hylen dagen lang osv. ), ja så er det
mindste vi kan gøre sq da at samle op, og hvis jeg ser en ejer efterlade en
hundeefterladenskab ja så tilbyder jeg altid den ekstra-pose som jeg har med
for det samme, men ikke mange tager imod "tilbudet" nogle ignorere mig
og andre har hunde som hverken har afføring eller urinere, som nogle af de
gamle damer kalder det , og så er det jeg tænker : hmmm såen hund vil
jeg da også gerne ha

Nå det blev lidt længere end beregnet, Hilsen Myr, Dali og Dixie

Fra : BJARKE ANDERSEN

Dato : 06-08-01 21:08

haha tænk at du ikke har andet at lave end at gå op i den slags haha du må
da være en gammel kone

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-08-01 21:55

> haha tænk at du ikke har andet at lave end at gå op i den slags haha du må
> da være en gammel kone

og du må ikke være rigtig klog. Hvis man er en gammel kone når man er 26 år,
jo så er jeg en gammel kone.
Det er helt tydeligt, at du ikke samler op efter din hund.

Jeg ved ikke om du selv synes du er sjov, og meget til hjælp her i gruppen,
for så kan jeg fortælle dig noget andet, det er jo ikke første gang man
læser dine indslag, uden at ryste på hoved. ( Re: hjælp min hvalp bider ).

Bolette

Fra : Pia

Dato : 06-08-01 22:43

tja, har I prøvet at checke, hvad vedkommendes email hedder? Det siger ikke
så lidt...

:Pia

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 06-08-01 23:41

"Pia" <cantering@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> tja, har I prøvet at checke, hvad vedkommendes email hedder? Det siger
ikke
> så lidt...

Hmm, virkelig charmerende...

-Trine

Fra : RHR

Dato : 07-08-01 07:53

Man burde ikke have hund hvis man ikke kan finde ud af at samle op efter
sig, det hører ingen steder hjemme at andre folk skal samle på efter vores
hunde..
Trine Dyrgaard <trine@startnettet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kn4se$11iq$1@news.cybercity.dk...

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 07-08-01 21:37

ryst du bare på hovedet ! men de hunde der bider flest børn er dem der har
fået lov til at bide i alting som små !! så vågn op !!

Fra : Camilla Larsen

Dato : 07-08-01 08:03

Hej bolette

Nu har jeg ingen hund pt, men hvor jeg kan genkende den vrede man føler over
at se andre bare efterlade hundeekstrementerne på gaden, græsset osv.

Jeg er lige flyttet i ejerlejlighed for et par måneder siden, og i vores
fællesreglement står der at man SKAL opsamle hundes efterladenskaber( dette
blev vedtaget for 4 mdr siden). Og ved status her den 1. har 85% af alle
hundeejere taget sig sammen, men vi mangler stadigvæk 15%.....der findes
altså stadigvæk tumper i hundeverden.
((

Camilla

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 07-08-01 21:35

haha så hidser i jer op ! tænk at gå op i sådan noget !? og Selvfølgelig
samler jeg op efter min hund !! hver gang !! og min emailadresse bliver ikke
brugt hænger kun sammen med mit postprogram jeg bruger til n.g. og grunden
til at den er lidt speciel er at alle dem jeg prøvede at vælge var optagede
så jeg tænkte at jeg vælger noget specielt så jeg ikke behøver at bruge mere
tid på det ! og så kan det jo åbenbart også underholde og forage sådan nogen
som jer man skulle ikke tro at nogen af jer er hundeejere med det
temprement i render rundt med i burde være lidt mere afslappede smil