MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 7 og proseslinien
Fra : Per H

Dato : 28-01-09 23:07

Hvordan lægger jeg ikoner ned i proseslinien?
Det kunne jeg nemt lige efter jag havede instaleret win 7, (trak dem
derned) men nu kan jeg ik mere. Hvad gør jeg galt?
Linien lige til højre fra startikonet!

per

Fra : -= JF =-

Dato : 28-01-09 23:09

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvordan lægger jeg ikoner ned i proseslinien?

Prøv at højreklikke på ikonet, og vælg 'Pin to taskbar'

--
Mvh. John

Fra : Per H

Dato : 28-01-09 23:12

On Wed, 28 Jan 2009 23:09:16 +0100, "-= JF =-"
<invalid@invalid.invalid> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
>Prøv at højreklikke på ikonet, og vælg 'Pin to taskbar'

Den er der ikke

mon det er efter jeg har fjernet genvejspilene?

per

Fra : Per H

Dato : 28-01-09 23:43

On Wed, 28 Jan 2009 23:12:29 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> skrev:

> Den er der ikke
>
>mon det er efter jeg har fjernet genvejspilene?
Øv det var efter jeg havede fjernet genvejspilene. så må der findes
en anden løsning med de pile på skrivebordet.

per

Fra : Pico

Dato : 28-01-09 23:44

Per H wrote:

> Den er der ikke
>
> mon det er efter jeg har fjernet genvejspilene?

Nu kender jeg ikke Win 7, men kan det være det med at låse proceslinien,
sådan noget plejeer at være ens fra verision til verision.
--
MVH
Pico

Fra : Per H

Dato : 28-01-09 23:52

On Wed, 28 Jan 2009 23:43:40 +0100, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com>
skrev:

>Nu kender jeg ikke Win 7, men kan det være det med at låse proceslinien,
>sådan noget plejeer at være ens fra verision til verision.

desværre ikke.

per

Fra : J

Dato : 28-01-09 23:55

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> desværre ikke.

Heldigvis. Ellers bliver det jo aldrig bedre.