Kan ikke åbne mails i Hotmail
Fra : Michael Villumsen

Dato : 28-01-09 09:48

Er der nogen der ved hvad der er galt?
Kan ikke bruge funktionerne til læsning af hotmails og kan ikke finde
noget i "hjælp" funktionen.
Jeg kan se mail, men hverken åbne eller markere dem

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-09 18:12

Michael Villumsen <villumsen@II21Gmail.dk> (slet II21G) skrev :

>Er der nogen der ved hvad der er galt?

Næh, ikke med de opysninger.

Hvad bruger du, til at hente og læse mails på Hotmail med?
--
Kerim
Bruger du Outlook Express?

Fra : Jubii

Dato : 28-01-09 18:41

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Næh, ikke med de opysninger.
>
> Hvad bruger du, til at hente og læse mails på Hotmail med?

Hotmail er et mailprogram, der skal ikke andre mailprogrammer til for at
læse/skrive mails i hotmail.
Jeg har hotmail åben i windows live.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-09 18:50

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev :

>Hotmail er et mailprogram, der skal ikke andre mailprogrammer til for at
>læse/skrive mails i hotmail.

Vel er det ej et mailprogram.

Det er en webmail, som kan læses på forskellige måder.

Som du gør eller i en browser, evt. i Outlook Express.

>Jeg har hotmail åben i windows live.

Nå.
--
Kerim

Fra : Michael Villumsen

Dato : 28-01-09 23:19

Never mind. Det er vist en større opgave end jeg lige troede.
Jeg har fundet ud af at det nok hænger sammen med at jeg ikke
bruger IE, men Google Chrome, da IE på et tidspunkt ikke længere
kunne bruges efter en opdatering.
Hotmail er tilsyneladende tilknyttet IE, og virker derfor ikke

Det er muligt at jeg tager fejl af problemet, men nu har jeg
fundet et alternativ. Løsningen blev Gmail og dette virker fint.
Kunne ovenikøbet importere kontaktpersoner.

Fra : KentBM

Dato : 29-01-09 22:32

Michael Villumsen skrev:
> [...]
> kunne bruges efter en opdatering.
> Hotmail er tilsyneladende tilknyttet IE, og virker derfor ikke

Hotmail er ikke knyttet til IE. Jeg læser hotmail både i IE, Firefox og
Safari. Det er rigtigt, at det ikke ser ens ud i alle tre browser, men
det virker alligevel.

--

Kent