Tv-kort
Fra : Polle

Dato : 28-01-09 06:29

Hejsa
Jeg leder efter et tv-kort til min multimedia pc.
Det skal:
- kunne optage samtidig med man ser et andet program (2 tunere)
- understøtte mpeg4

Nogen derude der har et bud?

Fra : Polle

Dato : 28-01-09 06:30

On 28 Jan., 14:29, Polle <morten.bow...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Det skal:
> - kunne optage samtidig med man ser et andet program (2 tunere)

Og så skal det være med PCI-E interface

Fra : jk

Dato : 28-01-09 14:40

og digitalt ?

Fra : Per Jørgensen

Dato : 28-01-09 15:43

Polle wrote:
> [...]
> Det skal:
> - kunne optage samtidig med man ser et andet program (2 tunere)

Hauppauge HVR-4000

Men hvilket OS og hvilken slags TV-signal?
'

Fra : Polle

Dato : 31-01-09 09:03

On 28 Jan., 15:42, Per Jørgensen <archli...@address.invalid> wrote:

> Hauppauge HVR-4000
>
> Men hvilket OS og hvilken slags TV-signal?
> '

Sorry glemte jeg. Xp og DVB-T
Men så vidt jeg kan læse så kan man ikke se et program
mens man optager et andet

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-02-09 00:22

Polle wrote:

> Sorry glemte jeg. Xp og DVB-T

Jeg skulle lige til at nævne Asus My Cinema U3000 Mini. Det er USB og
virker fortræffeligt under Linux. Jeg har ikke fået det til at spille
under XP, men det kan være at andre kan.

> Men så vidt jeg kan læse så kan man ikke se et program
> mens man optager et andet

Asus-fætteren kan optage/vise mindst 4 programmer på samme tid.

Jesper Poulsen

Fra : Polle

Dato : 31-01-09 09:09

> Hauppauge HVR-4000
>
> Men hvilket OS og hvilken slags TV-signal?
> '

Det understøtter heller ikke mpeg4.
Men ellers et kanon kort

Fra : Per Jørgensen

Dato : 01-02-09 14:24

Polle wrote:

> Det understøtter heller ikke mpeg4.
> Men ellers et kanon kort
Det er aldeles suverænt til mit behov.
SatelitTV og Linux - og kan endda også se HD-kanalerne - så til mit
behov - helt helt OK

Fra : N/A

Dato : 01-02-09 00:22

Fra : Polle

Dato : 08-02-09 10:12

On 1 Feb., 14:24, Per Jørgensen <archli...@address.invalid> wrote:

> Det er aldeles suverænt til mit behov.
> SatelitTV og Linux - og kan endda også se HD-kanalerne - så til mit
> behov - helt helt OK

Well MediaPortal skulle også kunne få det til at optage og afspille.
Men lidt øv det ikke kan håndtere mpeg4, da det jo er
formatet fremover.