Epson kompitabel blæk?
Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 13:04

Hvor er det billigste sted at handle pt? Jeg har mistet mine
adresser til leverandører af billige blækpatroner og en google
søgning giver så mange sider, at jeg blev helt svedig. Hvor
plejer i at handle?

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : GiWeo

Dato : 28-01-09 15:55
Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 16:06

GiWeo <giweoREMOVE@hotmail.com> skrev:
> www.netink.dk

Tak for linket men de er alt for dyre.

Fra : Gamle

Dato : 28-01-09 16:58

Henning Lund wrote:
> [...]
> adresser til leverandører af billige blækpatroner og en google
> søgning giver så mange sider, at jeg blev helt svedig. Hvor

Hej Henning.

Prøv denne http://www.printerpatroner.dk/shop/blaakpatroner-3256s.html
Måske kan den bruges.

Mvh.
Torben

Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 17:10

Gamle <torbenth@it.dk> skrev:

> Prøv denne
> http://www.printerpatroner.dk/shop/blaakpatroner-3256s.html
> Måske kan den bruges.

Tak for linket Torben, men de er ca dobbelt så dyre som de jeg
engang havde kontakt til, fandens linkene er røget ud, det er et
gedemarked at finde de der ikke vil spinde guld på kompitable
patroner. Da jeg havde den gamle cx 3200 gav jeg ikke engang en
tyver pr. patron, og de har virket fint . Jeg opdagede en gammel
kasse med patroner i efteråret, den var købt for ca 2 år siden
men var blevet glemt, de virkede også fint.
Jeg har skiftet til en sx205 og den er pebret at købe til på de
sider jeg har været igennem.

Fra : Lars

Dato : 28-01-09 17:28

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i meddelelsen
> [...]
> leverandører af billige blækpatroner og en google søgning giver så mange
> sider, at jeg blev helt svedig. Hvor plejer i at handle?

Jeg plejer og bruge ham her, og har altid været godt tilfreds.
http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585&osCsid=52

Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 19:09

Lars <hellak@vip.cyberciti.dk> skrev:
> Jeg plejer og bruge ham her, og har altid været godt tilfreds.
> http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585&osCsid=52

Joe det er da det billigste endnu, tak for linket.

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-01-09 18:04

In news:498049ac$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Henning Lund <dendurikke@denne.mailadresse> typed:
> [...]
> adresser til leverandører af billige blækpatroner og en google
> søgning giver så mange sider, at jeg blev helt svedig. Hvor

Jeg har købt adskillige blækpatroner her, og jeg synes de er rimelige med
priserne. Jeg tror ikke at man kan købe dem meget billigere.:

http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=208&LangNo=45

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 19:09

Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> skrev:

> http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=208&LangNo=45

De skal have 47 for patroner som Lars´s forhandler (link) sælger
for 35.

Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 19:07

Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> skrev:

> http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=208&LangNo=45

Hej, der har jeg handlet en gang, det har jeg ikke råd til

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-01-09 19:59

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> writes:

> Hvor er det billigste sted at handle pt? Jeg har mistet mine adresser
> til leverandører af billige blækpatroner og en google søgning giver så
> mange sider, at jeg blev helt svedig. Hvor plejer i at handle?

Min far har lige handlet hos dem her: www.billigmedien.de
De ser ud til at være lidt billigere end nordic-ink.dk med Pixma 4500
patroner (48Kr vs 55Kr for dem med chip).

Kai

Fra : Henning Lund

Dato : 28-01-09 20:19

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> skrev:

> Min far har lige handlet hos dem her: www.billigmedien.de
> De ser ud til at være lidt billigere end nordic-ink.dk med
> Pixma 4500 patroner (48Kr vs 55Kr for dem med chip).
>

> Kai

De har desværre ikke til den Epson jeg har, og Brotheren jeg også
har, vil de have 74 kr stykket, det er et pænt stykke over de 34
kr jeg har set andre steder for patroner med stort blækindhold.

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-01-09 04:19

On 28 Jan., 13:03, "Henning Lund" <denduri...@denne.mailadresse>
wrote:
> [...]
> adresser til leverandører af billige blækpatroner og en google
> søgning giver så mange sider, at jeg blev helt svedig. Hvor

ebay.co.uk --- pas dog på beløbet hvis du handler uden for eu ....

jeg er på vej til at bestille 18 stk (frit valgde 5 farver + sort) til
en stylus photo r200 til lige over 6 kr pr stk inkl. porto..

Mvh
Peter

Fra : Henning Lund

Dato : 29-01-09 15:19

(-Peter-) <garfieldpbj@gmail.com> skrev:

> jeg er på vej til at bestille 18 stk (frit valgde 5 farver +
> sort) til en stylus photo r200 til lige over 6 kr pr stk inkl.
> porto..

Ok der må jeg ind og kigge ellers må jeg fortsætte med at handle
hos svp i UK, bare en pokkers masse porto der ryger på fra den
lille ø