BMW K1200S
Fra : Bo Christensen

Dato : 27-01-09 15:17

hejsa,
er der noget jeg skal være særligt opmærksom på ved en BMW k1200S fra 2005 ?
Kan det passe at det ikke er alle modeller der har nyeste version af
software til motoren ? Hvis ja, hvad koster en sådant opdatering ?

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-09 16:35

On Tue, 27 Jan 2009 15:16:31 +0100, Bo Christensen wrote:

> Hvis ja, hvad koster en sådant opdatering ?

For en R koster det et service, eller sagt på en anden måde, det sker hvis
at Du ikke specifikt beder forhandleren om at lade være.

Mon ikke at det er det samme for en K

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : frølårsraketten

Dato : 27-01-09 16:52

meddelelse news:1b31egptsfw0a.17ye4ukdhttas.dlg@40tude.net...

> For en R koster det et service, eller sagt på en anden måde, det sker hvis
> at Du ikke specifikt beder forhandleren om at lade være.

Har fået det opdateret i Oeversee ganske gratis på min R-model fra 05, da
jeg var forbi for at købe nogle stumper. Men får også lavet god og
forholdsvis billig service der.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre