MS Windows
briani 27239
Scannersoftware til HP C6180 på Windows 7
Fra : -= JF =-

Dato : 27-01-09 13:20

Hej i gruppen.

Jeg er ved at teste Windows 7, og foreløbig ser det meget lovende ud!

Jeg har en HP C-6180 som er tilsluttet trådløst, som uden problemer
installerede 'sig selv, men kun printerdelen.
Scanneren vil ikke lade sig finde.
Jeg prøvede at installere den fulde installation til Vista, men den gik
altså ikke.

Er der nogen i gruppen der kender til en (mere eller mindre) generisk
scannerdriver som kan få en HP til at snakke med 7'eren?

--
Mvh. John

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-01-09 18:52

> [...]
>
> Er der nogen i gruppen der kender til en (mere eller mindre) generisk
> scannerdriver som kan få en HP til at snakke med 7'eren?

Hej John

Lav en mappe på dit drev, kopier din installations cd til din HP ind på den
mappe du har lavet.

Gå ind i mappen og højer klik på install ikonet, gå ned i Properties og
venster klik, vælg compatibillity, sæt flueben i.: Run this program in
compatibillity, og vælg Vista, tryk Apply og OK.

Nu kan du installere dit program.

Carsten

Fra : -= JF =-

Dato : 27-01-09 21:57