hvad er der specielt ved disse ramm kr 12~
Fra : jama

Dato : 27-01-09 20:14

VALUE
Førpris 18.799,- Nu 11.999,-
Spar kr. 6.800,- Begrænset parti!
17" WUXGA (1920x1200)
NVIDIA® Geforce 9800M GTX 1GB
Intel® CoreT 2 Duo-processor P7350
3072MB DDR3 1066MHz PC8500
160GB SATA harddisk
DVD-RW / CD-RW SATA

Så denne PC hos Zepto, hvor der kunne opgraderes med forskellige hardware
bla. disse Ram, hvad gør dem så dyre og 8GB, hvilken OS kan kan bruge det

8 GB (2x4GB) DDR3 PC8500 1066MHz kr 12.740
Mvh.Jama

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-01-09 22:03

jama wrote:

> bla. disse Ram, hvad gør dem så dyre og 8GB, hvilken OS kan kan bruge det

Det er DDR3 til en notebook. Det koster kassen.

Mht. til OS, så kan Solaris 10/OpenSolaris 2008.11, Linux 2.6, samt de
Windows-versioner der er listet på nedenstående link:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778.aspx

Jesper Poulsen

Fra : jama

Dato : 28-01-09 14:46

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mht. til OS, så kan Solaris 10/OpenSolaris 2008.11, Linux 2.6, samt de
> Windows-versioner der er listet på nedenstående link:

Jeg takker, ja de koster sgu kassen.
Mvh.Jama

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 12:24

> [...]
> bla. disse Ram, hvad gør dem så dyre og 8GB, hvilken OS kan kan bruge det
>
> 8 GB (2x4GB) DDR3 PC8500 1066MHz kr 12.740

Det er DDR3 RAM - det er næste generations ram. Derfor er prisen også høj.
64 bit OS'er kan bruge og udnytte >4 GB.

mvh
///M

Fra : jama

Dato : 28-01-09 14:45

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> Det er DDR3 RAM - det er næste generations ram. Derfor er prisen også høj.
> 64 bit OS'er kan bruge og udnytte >4 GB.
>
> mvh
> ///M

Troede det var til min "Models/Znote3215W
Systemproducent ZEPTO
Systemmodel ZNOTE
Systemtype X86-baseret PC
Processor x86 Family 6 Model 15 Stepping 11 GenuineIntel ~2194 Mhz
BIOS-version/dato COMPAL 1.16, 31-12-2007
SMBIOS-version 2.4"
Takker for dit svar.
Mvh.Jama

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-01-09 17:53

///M wrote:

> 64 bit OS'er kan bruge og udnytte >4 GB.

Der er flere moderne 32-bit OS'er der kan udnytte det end der er moderne
32-bit OS'er der ikke kan.

Jesper Poulsen

Fra : N_B_DK

Dato : 28-01-09 18:28

"///M" <nomail> wrote in message
> Det er DDR3 RAM - det er næste generations ram. Derfor er prisen også
> høj. 64 bit OS'er kan bruge og udnytte >4 GB.

Ligeledes kan mange 32 bit OS.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-09 16:11

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen

> 8 GB (2x4GB) DDR3 PC8500 1066MHz kr 12.740

Synes du det er dyrt?
Jeg husker en gang, hvor jeg ga' 3500,- for 1 x 8 MB (som oven i købet var
brugte)
Prøv lige at sammenligne prisen pr. MB ved de 2

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport