Permanent blæksystem til printer - erfarin~
Fra : Morten

Dato : 26-01-09 13:04

Hej

Jeg har store problemer med at jeg ofte skal skifte patroner, og da jeg
bruger uoriginale kan den ikke altid selv se hvornår den er ved at løbe tør,
så når jeg printer på skiver får jeg ofte grimme print imellem fordi jeg
ikke når at opdage det i tide.

Jeg overvejer derfor dette system, så jeg bare kan printe løs:

http://kortlink.dk/67zs (link til trykspar.dk)

Er der nogen der har erfaringer med det? .. virker det ordentligt?

Min printer er en Canon Pixma IP4300

Fra : Mads

Dato : 26-01-09 16:07

On Mon, 26 Jan 2009 13:03:45 +0100, "Morten"
<REMOVE_post@simonsen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>http://kortlink.dk/67zs (link til trykspar.dk)
>
>Er der nogen der har erfaringer med det? .. virker det ordentligt?

Prøvet med Pixma 4000 og 4200
Elendigt lort der overhovedet ikke virker.

Kan anbefale kopipatroner med chip fra Nordic-ink.
Ja, de koster mere end dem uden chip, men så virker
de også. ( den ene gang jeg fik en patron der ikke duede
sendte de mig straks en ny )

mvh Mads

Fra : Preben Larsen.

Dato : 27-01-09 09:16

Morten kom med denne ide:
> [...]
>
> http://kortlink.dk/67zs (link til trykspar.dk)
>
> Er der nogen der har erfaringer med det? .. virker det ordentligt?

Hold dig fra det, jeg prøvede det på min næsten nye IP5200 og det
kostede printeren livet, så spar dig selv for mange ærgrelser.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Finn Egmose

Dato : 27-01-09 12:56

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://kortlink.dk/67zs (link til trykspar.dk)
>
> Er der nogen der har erfaringer med det? .. virker det ordentligt?

Jeg har prøvet det på en Epson og for at sige det på gammelt dansk: Det er
ikke 5 potter pis værd Selv de billigste uorginale patroner er mange gange
bedre. Jeg vil som andre råde dig til at købe uorginale patroner ved
www.nordic-ink.dk

Mvh
Finn

Fra : Rene Efternavn

Dato : 01-02-09 15:58

Morten <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev:
> [...]

Hej Morten

Jeg kan jo se at der er masser af dårlige erfaringer....
Jeg har en Epson CX 3200 printer, og jeg købte systemet fordi
jeg ikke var tilfreds med prisen på uoriginale (og da slet ikke
originale) farvepatroner...
Der fulgte software med som kan resette chip'en i printerhovedet
og såmænd også software som kan brugestil lidt service på
printeren, så det så jo lovende ud...
Det tog el allerhelvedes tid at få fyldt slangerne op med farve
så det kom frem til printerhovedet, men siden har det virket
over al forventning.
Farverne er korrekte, og der står en kombineret blæktank ved
siden af printeren, og denne tank er gennemsigtig så man kan
følge med i sit forbrug.
Så alt i alt er jeg meget tilfreds...
Ren