K: Dot matrix printer
Fra : Lars

Dato : 25-01-09 19:53

jeg står lige og mangler en dot matrix printer 24 nåls, den skal kunne køre

vista, skriv hvad i har, og helst i randers området

Fra : Søren Blom

Dato : 25-01-09 20:03

"Lars" <hellak@vip.cyberciti.dk> skrev
> jeg står lige og mangler en dot matrix printer 24 nåls, den skal kunne
> køre
> på
> vista, skriv hvad i har, og helst i randers området

Hvis du nu brugte en gruppe, hvor der handles, f.eks.
news:dk.marked.privat.edb.ekstern så vil du nok få meget nemmere ved at
finde dig en printer.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-01-09 20:10

Lars wrote:
> jeg står lige og mangler en dot matrix printer 24 nåls, den skal kunne køre

Kig på EDBpriser. Der er firmaer der lever af at sælge sådan noget isenkram.

Jesper Poulsen

Fra : Lars

Dato : 25-01-09 20:25

Jeg undskylder meget at jeg er kommet til at poste i den forkerte gruppe,
som jeg selv lige opdagede!!!!!!