MC foredrag KARUP BIO
Fra : SKAnd

Dato : 26-01-09 02:25

Tirsdag den 3. februar 2009 - kl. 19:00 kan du i Karup Bio høre et
foredrag med Henrik Tang, Motour.dk.
se mere om dette spændende motorcykelforedrag på Karup Bios
hjemmeside. www.karup-bio.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 26-01-09 10:59

> Tirsdag den 3. februar 2009 - kl. 19:00 kan du i Karup Bio høre et
> foredrag med Henrik Tang, Motour.dk.

Fundatsen forbyder ikke direkte slige opslag, men kommerciel markedsføring
hører ikke hjemme her.
(http://www.usenet.dk/fundats/dk.fritid.motorcykel.txt?PHPSESSID=bbc7ca17921f1d2fd2d8350543931a5c)

Du har allerede reklameret for det engang (21/1) og det er alment akcepteret
herinde sålænge det er relevant. Men genopslag er imho at strække den...

/A

Fra : Biker-Torben®

Dato : 27-01-09 13:34

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Du har allerede reklameret for det engang (21/1) og det er alment
> akcepteret herinde sålænge det er relevant. Men genopslag er imho at

Hmm... det er da ellers meget relevant? Et foredrag om motorcykler og
motorcykelrejser? Jeg kan ikke se noget galt i det.

I samme åndedrag kan jeg nævne, at man i februar og marts kan komme til
foredrag over hele landet om USA, Route 66 - og motorcykler: Flere
oplysninger her: http://www.mc-rejser.dk/go/foredrag/index.htm

--
Biker-Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-01-09 15:39

Biker-Torben® skrev den 27 jan 2009 i

> Hmm... det er da ellers meget relevant? Et foredrag om motorcykler
> og motorcykelrejser? Jeg kan ikke se noget galt i det.

Relevant lader til at være nøgleordet

Fra : Anders Majland

Dato : 27-01-09 16:25

Heller ikke i genopslag - endda med mindre end en uge imellem ?

> Relevant lader til at være nøgleordet

Imho så YEP. Det er vel knapt 10år jeg har hængt ud herinde og der har ikke
været noget stort problem med kommercielle indlæg - og sådan skulle det da
gerne blive ved. Jeg har heller intet imod et enkelt opslag i ny og næ med
noget relevant - som f.eks foredraget i karup bio (Mener også der tidligere
har været annonceret for slige ting fra den kant). Men samtidig mener jeg
ikke at vi bare skal akceptere alverdens opslag og genopslag.

Mit indlæg kunne sikkert have været formuleret pænere. Ser ud til at
Biker-Torben ihvertfald har misforstået min anke mod genopslag - så det er
der sikkert også andre der har....

Fra : Biker-Torben®

Dato : 28-01-09 15:24

> [...]
>
> Mit indlæg kunne sikkert have været formuleret pænere. Ser ud til at
> Biker-Torben ihvertfald har misforstået min anke mod genopslag - så det er

Jo, det har du selvfølgelig ret i. En enkelt gang må være nok.
Det var selvfølgelig det du mente.

--
Biker-Torben