MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"Windows Live Messenger" ønsker fjernet
Fra : Erik

Dato : 26-01-09 14:40

Hejsa

Jeg har ved en fejl fået installeret "Windows Live Messenger" på min WinXP
pro dk.

Jeg vil meget gerne fjerne den. Desværre kan jeg ikke finde den i
"tilføj/fjen programmer" og den har heller ikke noget unistall icon.

Hvordan slipper jeg af med den?

På forhånd tak
ËRik

Fra : Thomsen

Dato : 26-01-09 16:12

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil meget gerne fjerne den. Desværre kan jeg ikke finde den i
> "tilføj/fjen programmer" og den har heller ikke noget unistall icon.

Prøv at gå i kontrolpaneler, derefter i Tilfør eller fjern programmer og
tilsidst ind i Tilfør eller fjern Windowskomponenter.
Der tror jeg den er.

mvh Ole

Fra : Erik

Dato : 26-01-09 18:06

> Prøv at gå i kontrolpaneler, derefter i Tilfør eller fjern programmer og
> tilsidst ind i Tilfør eller fjern Windowskomponenter.
> Der tror jeg den er.
>
> mvh Ole

Ole, som jeg skrev ovenfor. Så er det forsøgt! Den findes ikke der

/Erik

Fra : Max

Dato : 26-01-09 19:13

Hej Erik

> Ole, som jeg skrev ovenfor. Så er det forsøgt! Den findes ikke der

Du skrev at du havde kikket under programmer, ikke under
windowskomponenter.

Jeg har den under Windowskomponenter på min maskine.

--
Mvh Max

Fra : Hm

Dato : 26-01-09 16:30

> [...]
>
> Jeg vil meget gerne fjerne den. Desværre kan jeg ikke finde den i
> "tilføj/fjen programmer" og den har heller ikke noget unistall icon.

Jeg kan desværre ikke hjælpe, jeg har været ude i det samme og hold da op
hvor er den irriterende, jeg er da i det mindste nået til at den ikke
starter op hver gang jeg starter op.

Hanne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-01-09 19:34

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev :

>Jeg kan desværre ikke hjælpe, jeg har været ude i det samme og hold da op
>hvor er den irriterende, jeg er da i det mindste nået til at den ikke
>starter op hver gang jeg starter op.

Hos mig ligger den fint i tilføj/fjern programmer (ikke i Windows
komponenter) på en fuldt opdateret XP Pro.
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 21:47

> [...]