MS Windows
briani 27239
download blokeret
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 25-01-09 14:29

Jeg har fået problemet, at jeg ikke kan downloade noget mere. Explorer
meddeler, at med de nuværende sikkerhedsindstillinger, kan filen ikke
hentes. Jeg har forsøgt at ændre til lavere sikkerhedsindstillinger.
Banken har skrevet til mig, at man lukker min netbank, da man frygter virus.
Min avg kan ikke hitte noget, men kan heller ikke opdatere sig selv mere.

Jeg kører win xp.

Er der nogen, der har en god ide`.

Med gode hilsener

Svend Erik

Fra : Peter

Dato : 25-01-09 14:42

"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virus.
> Min avg kan ikke hitte noget, men kan heller ikke opdatere sig selv mere.

Formater skidtet, og lav en ny installation.

PeterB

Fra : Hm

Dato : 25-01-09 15:08

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Formater skidtet, og lav en ny installation.
>
> PeterB

det er selvfølgelig altid en mulighed, men nok ikke lige det jeg vil gribe
til hvis det kan undgåes
- Svend Erik jeg har også prøvet dette en gang og fik mig reddet ud af det
ved at køre cccleaner +antispyware hvad har du prøvet ??

Hanne

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 25-01-09 16:09

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Svend Erik jeg har også prøvet dette en gang og fik mig reddet ud af
> det ved at køre cccleaner +antispyware hvad har du prøvet ??

Har forsøgt at køre "malware" uden at kunne køre programmet.

Øh "ccccleaner" - hvad og hvordan er det nu lige det er?

Hilsen

Svend Erik

Fra : Hm

Dato : 25-01-09 17:31

"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> skrev i en meddelelse
..

> Øh "ccccleaner" - hvad og hvordan er det nu lige det er?
>
> Hilsen
>
> Svend Erik

du kan hente det her og det er på dansk

http://www.ccleaner.com/

Hanne

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 25-01-09 15:12

> [...]
> virus.
> Min avg kan ikke hitte noget, men kan heller ikke opdatere sig selv

Prøv at læse denne artikkel
http://www.computerworld.dk/art/49904?a=rss&i=0 og tag derefter kontakt
til din bank, de må vide hvad du skal lede efter.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Hagar

Dato : 25-01-09 15:58

> [...]
> virus.
> Min avg kan ikke hitte noget, men kan heller ikke opdatere sig selv mere.

Prøv at kyl AVG ud, og hent så Avast, som er gratis. Jeg fik noget af en
overraskelse ved skiftet. AVG er ikke så pålidelig som jeg altid har troet,
og Avast fandt 5 grimme sager som AVG ikke havde opdaget.

Hagar

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 25-01-09 16:12

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> overraskelse ved skiftet. AVG er ikke så pålidelig som jeg altid har
> troet, og Avast fandt 5 grimme sager som AVG ikke havde opdaget.

Helt enig, men problemet er jo nu, at jeg ikke kan downloade avast.

Hilsener
Svend Erik

Fra : Rado

Dato : 25-01-09 19:20

On Sun, 25 Jan 2009 16:11:54 +0100, "Svend Erik Jørgensen"
<hamselv@esenet.dk> wrote:

>Helt enig, men problemet er jo nu, at jeg ikke kan downloade avast.

Prøv evt. Kasperkys online scanner

http://www.kaspersky.com/virusscanner

--
Rado

Fra : Dr.Xerox

Dato : 26-01-09 11:08

"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:497c813b$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Helt enig, men problemet er jo nu, at jeg ikke kan downloade avast.
>
> Hilsener
> Svend Erik

Hvis din computer begynder at lukke dig ude, og automatiske opdateringer bliver deaktiveret, så kan du have fået besøg af Downadup.
Format C:/ install OS igen. Hvis du ikke har et backup du kan lægge ind.

Fra : John

Dato : 25-01-09 17:16

> [...]

> Jeg har fået problemet, at jeg ikke kan downloade noget mere. Explorer
> meddeler, at med de nuværende sikkerhedsindstillinger, kan filen ikke

Du kan evt forsøge en scanning med:

"Dr.Web CureIt is a standalone anti-virus and anti-spyware scanner that
scans your PC for viruses, trojans, adware, spyware, hack tools, rootkits,
and other malware. The program does not require an installation and can be
run from a USB drive":
http://www.snapfiles.com/reviews/drweb-cureit/cureit.html

Hent programmet på en pc der virker, og gem fx på en ram stick.

God jagt!

John

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-01-09 17:26

Svend Erik Jørgensen wrote:
> [...]
> Banken har skrevet til mig, at man lukker min netbank, da man frygter
> virus. Min avg kan ikke hitte noget, men kan heller ikke opdatere sig

En mulighed kunne være at smutte inde til naboen og downloade Firefox på en
usb-pen. Når Firefox så er installeret på dn egen pc kan du jo hent alle de
programmer du mangler med den.
Det plejer at virke...

Personligt ville jeg nok prøve at skanne med Spybt S&D, samt en rensning med
CCleaner og se om det hjælper.

Har selv oplevet at en AVG ikke ville opdatere. Man skal ind og finde en
cfg-fil et eller andet sted(prøv at søge lidt på nettet). Når den så er
slettet så kører AVG igen som den skal.

Håber det var en hjælp.

Fra : Peter

Dato : 25-01-09 22:14

> [...]
> virus.
> Min avg kan ikke hitte noget, men kan heller ikke opdatere sig selv mere.

Hvis du bor et sted i det midtjydske, så send mig en mail.

PeterB