MS Windows
briani 27239
VideoCapture device og simpel software til~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-01-09 16:24

Hej!

Jeg har købt et simpelt videocapture-device som virker via USB. Findes
der noget software (gerne fw), som kan bruges til _kun_ at se hvad der
sker på indgangen via s-video eller composite?

Det skal vise OSD fra min forstærker når jeg har gang i projektoren.
Forstærkeren står i gangen :)

Capturekortet dukker op som capture device i Windows Movie Maker og
Ulead Movie Studio.

Er baseret på en Syntek STK1160 IC.

Idéer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 24-01-09 16:42

Kim Voss Schrader submitted this idea :
> Jeg har købt et simpelt videocapture-device som virker via USB. Findes der
> noget software (gerne fw), som kan bruges til _kun_ at se hvad der sker på
> indgangen via s-video eller composite?

Prøv om ikke Chris-TV kan klare det:
http://www.chris-tv.com/

--
/klaus

Fed spade: http://www.youtube.com/watch?v=4lwpvEzxDb8

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 24-01-09 17:13

Klaus Jørgensen has brought this to us :
> Kim Voss Schrader submitted this idea :
>
> Prøv om ikke Chris-TV kan klare det:
> http://www.chris-tv.com/

Der er også det endnu mindre VirtualVCR, men jeg ved ikke hvordan den
håndterer USB.
http://virtualvcr.sourceforge.net/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-01-09 18:49

Hej!

Klaus Jørgensen wrote:
> Der er også det endnu mindre VirtualVCR, men jeg ved ikke hvordan den
> håndterer USB. http://virtualvcr.sourceforge.net/

Stortartet kan jeg rapportere. Det er lige præcis hvad jeg søgte - et
lille util som bare viser videoingangen, og intet andet. Skulle bare
enable "Smart Tee Preview" og så spiller det.

Tak (til jer begge)! :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader