Et sted i afrika
Fra : /Peter

Dato : 24-01-09 21:25

6-8000 mennesker om 3 toiletter !

Spørgsmålet er om der er for mange mennesker eller for få toiletter.

Fra : @

Dato : 24-01-09 21:29

On Sat, 24 Jan 2009 21:24:45 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>6-8000 mennesker om 3 toiletter !
>

>Spørgsmålet er om der er for mange mennesker eller for få toiletter.

tjae tjoe bum bum

men et er helt sikkert -
sender man negerne nogen flere toiletter vil de bare lave endnu mere
lort

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : hanzen

Dato : 24-01-09 21:35

> tjae tjoe bum bum
>

> men et er helt sikkert -
> sender man negerne nogen flere toiletter vil de bare lave endnu mere
> lort

Hvis man nu monterer en kniv der fjerner alt der hænger lavere end brædtet.
--
hilzen
hanzen

Fra : /Peter

Dato : 24-01-09 21:42

> tjae tjoe bum bum
>

> men et er helt sikkert -
> sender man negerne nogen flere toiletter vil de bare lave endnu mere
> lort

Ja, man kan jo ikke sende dem færre mennesker.

Fra : /Peter

Dato : 24-01-09 22:59

> tjae tjoe bum bum
>

> men et er helt sikkert -
> sender man negerne nogen flere toiletter vil de bare lave endnu mere
> lort

Hvis de ikke spiser så meget, skider de vel heller ikke så meget,
så 3 toiletter er sikkert nok .

Fra : @

Dato : 25-01-09 00:09

On Sat, 24 Jan 2009 22:58:58 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvis de ikke spiser så meget, skider de vel heller ikke så meget,
> så 3 toiletter er sikkert nok .

jeg har set mange billeder fra Afrika hvor man ser folk med
kæmpemaver, men tynde arme og ben - det er et tydeligt tegn på at de
æder for meget og bestiller for lidt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kert Rats

Dato : 25-01-09 06:24

> jeg har set mange billeder fra Afrika hvor man ser folk med
> kæmpemaver, men tynde arme og ben - det er et tydeligt tegn på at de
> æder for meget og bestiller for lidt

Nemlig!

Venligst

Kert Rats

Fra : Tony

Dato : 25-01-09 11:40

> jeg har set mange billeder fra Afrika hvor man ser folk med
> kæmpemaver, men tynde arme og ben - det er et tydeligt tegn på at de
> æder for meget og bestiller for lidt

Heheh , good one, i agree .

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-09 17:06

@ wrote:

> jeg har set mange billeder fra Afrika hvor man ser folk med
> kæmpemaver, men tynde arme og ben - det er et tydeligt tegn på at de
> æder for meget og bestiller for lidt

Enten er du dum, eller så ved du bare ikke hvordan mennesker ser ud, når de
er underernæret.

Hvorom alting er, så er dit forsøg på humor ikke særlig intelligent.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 26-01-09 02:40

On Sun, 25 Jan 2009 17:06:06 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Enten er du dum, eller så ved du bare ikke hvordan mennesker ser ud, når de
>er underernæret.

ork jo

>Hvorom alting er, så er dit forsøg på humor ikke særlig intelligent.

det har du da af alle slet ikke kapacitet nok i hovedet til at vurdere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 13:08

@ wrote:

> det har du da af alle slet ikke kapacitet nok i hovedet til at vurdere

Du kan snakke udenom alt det du vil; Det ændrer intet.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 26-01-09 13:24

On Mon, 26 Jan 2009 13:08:22 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Du kan snakke udenom alt det du vil; Det ændrer intet.

det er ikke mig der snakker udenom

det er en der hedder Thomas

du kunne jo prøve at komme med en god grund til at man efter 50 år med
manglende resultater af Ulands-"hjælp" stadigvæk fortsætter i samme
tåbelige spor

en virkelig hjælp til U-lande er ikke at sende almisser(for at føle
sig god og pudse glorien)

virkelig hjælp til disse lande vil være at få fjernet de toldbarierer
som hindrer disse lande i at sælge til os

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 14:42

@ wrote:

> det er ikke mig der snakker udenom

Hvem af os to var det der prøvede på at være sjove, på bekostning af
underernærede børn?

Jeg kan huske, at det ikke var mig.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 26-01-09 15:46

On Mon, 26 Jan 2009 14:42:18 +0100, "Thomas M" <wtf> wrote:

>Hvem af os to var det der prøvede på at være sjove, på bekostning af
>underernærede børn?

på bekostning!!!!!!

>Jeg kan huske, at det ikke var mig.

det er dig der tankeløst vil blive ved med at sende almisser og pudse
glorien

i virkeligheden er det dem der sender almisser til Afrika som er med
til at bibeholde eller enddog forværre Afrikas problemer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 19:11

@ wrote:

> det er dig der tankeløst vil blive ved med at sende almisser og pudse
> glorien

25/1-09 kl. 11.45 i tråden "72 mio".

Læs.

--
/ Thomas

Fra : Tony

Dato : 25-01-09 12:26

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> 6-8000 mennesker om 3 toiletter !
>

> Spørgsmålet er om der er for mange mennesker eller for få toiletter.

....nok snarere et spørgsmål, om der er for få skovle.

Tony