Støtte til afrika er nok lidt spild af pen~
Fra : N_B_DK

Dato : 24-01-09 21:01

En biltyv i Nigeria er mistænkt for at have forvandlet sig til en ged
ved hjælp af sort magi for at undgå at blive anholdt. Geden er nu i
politiets varetægt.

Det skal bevises videnskabeligt, at et menneske kan forvandle sig til en
ged, « oplyser talsmand Tunde Mohammed fra politiet i Kwara til
nyhedsbureauet Reuters over telefonen.
Troen på sort magi og troldomskunst er stadig voldsomt udbredt i visse
dele af Nigeria, der er Afrikas folkerigeste land.

http://jp.dk/timeout/article1580996.ece

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : /Peter

Dato : 24-01-09 21:13

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Troen på sort magi og troldomskunst er stadig voldsomt udbredt i visse
> dele af Nigeria, der er Afrikas folkerigeste land.

Man kunne i stedet sende dem nogle magiske urter,
mon ikke heksen Dannie Druehyld i Rold skov vil kunne finde nogle
egnede.

Fra : Tony

Dato : 25-01-09 11:35

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Man kunne i stedet sende dem nogle magiske urter,
> mon ikke heksen Dannie Druehyld i Rold skov vil kunne finde nogle egnede.

....jeg er sikker på hun kan forvandle geden om igen.

Tony