Genial opfindelse.
Fra : Lyrik

Dato : 24-01-09 16:16

Altså det jeg tænkte på var alle dem der ikke har bil, scooter eller cykel.
Når de så skal for eksempel ud og besøge tante Anna, hvordan kan de så komme
derud?
Så var det jeg tænkte om det ikke kunne være en god ide at købe en
limmousine til en million og udstyre den med en privatchauffør?
Den kunne så pendle rundt i gaderne og vente på at man skulle ud til tante
Anna.
Så betalte man et lille gebyr for at køre i den.

Men nu er der det at den ikke kører til tante Anna måske?

Så kunne vi købe flere limmousiner til en million og udstyre dem med
privatchauffører og lade dem pendle rundt i gaderne. Hvis de var i vejen for
trafikken så laver vi bare limmousinebaner hvor de andre må vente! Så kunne
man hoppe af den ene limousine og vente på den næste indtil man fandt en der
kom i nærheden af tante Anna. Tilsidst kunne man gå den sidste kilometer!
Men de skal vaskes og serviceres!?
Ja så laver vi limmousinegarager med natbemanding hvor folk og mekanikere
kan servicere dem!-Genialt!!;-(((

Øh!..........jeg har vidst "genopfundet" busdriften? Er det ikke en total
kikset idé?

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-01-09 16:53

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Ja så laver vi limmousinegarager med natbemanding hvor folk og mekanikere
> kan servicere dem!-Genialt!!;-(((
>
> Øh!..........jeg har vidst "genopfundet" busdriften?

Nix Jens.
Du kan få limos i alle størrelser op til bus. Der er ingen klar overgang.

Mvh
Martin

Fra : Petse

Dato : 24-01-09 17:01

Den Sat, 24 Jan 2009 16:15:59 +0100 skrev Lyrik:

> [...]
> mekanikere kan servicere dem!-Genialt!!;-(((
>
> Øh!..........jeg har vidst "genopfundet" busdriften? Er det ikke en

Det ser ud som om, at din ide virker bedre end busdriften på Fyn.

Fra : /Peter

Dato : 24-01-09 19:01

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mekanikere kan servicere dem!-Genialt!!;-(((
>
> Øh!..........jeg har vidst "genopfundet" busdriften? Er det ikke en

Hvorfor ikke bruge nogle af alle de ledige perkere og deres koner til at
trække cykeltaxien -ganske gratis naturligvis.