Ja jeg kom til at tænke. Det bedste købele~
Fra : Allan G

Dato : 25-01-09 00:56

Hehe ja her lige før løb en af mine katte forbi en gammel Turbo ring.
Og den fik tæsk.
Det er katte på 4 og 5 år der leger killingelege igen.

Så jeg kom til at tænke på om i har noget katelegetøj der virker?

Jeg har købt en del der er kaseret. hehe men lige den her turboring, ja den
kan de lide.

Den er godt nok slidt, og det er sket et par gange at kuglen er fløjet
gennem rummet
Tænk at sådan et par halvgamle katte kan lege killing igen

Mvh Allan

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-01-09 07:15

Allan G wrote:

> Så jeg kom til at tænke på om i har noget katelegetøj der virker?

Nu ved jeg ikke hvad en turboring er, men hvis det er sådan en som Twix har,
ja så virker den :)
Den kan ses nederst på det her billede:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11015
men her kan kuglen ikke komme ud :)

Stig Johansen

Fra : ager

Dato : 25-01-09 09:00

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen

> Nu ved jeg ikke hvad en turboring er, men hvis det er sådan en som Twix
> [...]

det er nu lykkedes at få kuglen ud af den model for en af vores katte..
sikkert Harald, han er i stand til alt hvad man mener er umuligt (-;
den bedste af de typer er en med indbygget kradsemåtte i midten, jeg skal
have købt en ny kradse indsats til den, da den nuværende er noget hærget,
det er sådan noget bøljepap på højkandt der er rullet i en stram cirkel,
kattene er vilde med den.

Mvh. Marie

Fra : Ladyinred

Dato : 25-01-09 12:44

--
Mange hilsner
Birgit
> [...]
> det er sådan noget bøljepap på højkandt der er rullet i en stram cirkel,

Mon ikke det er sådan en I kan se på mit billede på linket herunder du
mener?
Den er og har altid været et stort hit for dem alle 3. Det er skønt når man
finder noget der er et hit selv om man er blevet en stor og voksen mivser

Et stykke sammenkrøllet bagepapir der knitrer er også noget de alle 3 kan
bruge

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_write.php
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-01-09 15:46

Ladyinred wrote:

> [...]
>
> Et stykke sammenkrøllet bagepapir der knitrer er også noget de alle 3 kan

Det er vist et forkert link, du sender der.
Mon ikke det skulle være:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11022

I øvrigt et godt billede :)

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 25-01-09 15:54

> Det er vist et forkert link, du sender der.
> [...]

Tak skal du ha' Stig.... jo det link virkede vist ikke som det skulle, tak
for du gjorde mig opmærksom på det ...
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : ager

Dato : 25-01-09 18:47

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Tak skal du ha' Stig.... jo det link virkede vist ikke som det skulle,
> tak for du gjorde mig opmærksom på det ...

jo det er meget lig den du viser på billedet at vi også har succes med
herhjemme, dog er den fine fjederting dræbt og borte for flere år siden, den
var i vejen for racerbilerne tror jeg.. (-;

Mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-02-09 15:47

In news:gli8if$8iq$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:

> [...]
> herhjemme, dog er den fine fjederting dræbt og borte for flere år
> siden, den var i vejen for racerbilerne tror jeg.. (-;

Jeg fik også lyst at prøve det dejlige legetøj til Mini, da jeg har set det
flere gange i gruppen. Den kostede 99,- kr, i Maxizoo, og jeg må sige at
Mini har fået valuta for de penge. Hun nærmest væltede af begejstring , og
den blev taget i brug med det samme. Fjederen har fået nogle gevaldige
"ture", og kradsedimsen i midten var det helt store hit, fordi der også
fulgte en pose "Catnip" med, hvor noget af det skulle gnides ned i
kradsefladen. Den lille kugle bliver også flittigt brugt, så alt i alt er
det en kæmpesuccés. Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på sådan én noget før ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tina.

Dato : 26-01-09 12:34

> Stig Johansen skrev:

> Det er vist et forkert link, du sender der.
> Mon ikke det skulle være:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11022

Det er sådan en Andy har, og han elsker den. Fjerderdimsen med musen
havde ingen interesse, så den røg ud.
Lille Anja finder den også meget skæg.

Anja leger med alt, som killinger nu engang gør. Andy leger kun med de
røde mus, prikken fra laserpointeren, papir af enhver slags og af og til
noget hoppen rundt efter en drillepind med fjer eller pipmus. Et høstrå,
stjålet fra marsvinene, en mikroskopisk stump papir og lignende finder
han også sjovt.

Med venlig hilsen
Tina
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Hansen - 5592

Dato : 25-01-09 12:23

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> gennem rummet
> Tænk at sådan et par halvgamle katte kan lege killing igen

Jeg var i Lidl den anden dag og købe en plade med 3 mus på spiralstænger (ca
30,-) og fik dagen efter fik jeg kradsetræ " osten" ( fra loppetjansen.dk
http://loppetjansen.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=Kradsetr%E6+Muricia

Affi er en del doven mht legetøj, men uhaaaa de 2 ting er bare lykken.
Han er ikk til at holde i ro nu Gg

/Bente