driver Hp laserjet 4L
Fra : Hm

Dato : 23-01-09 17:38

Hej
Håber dette er det rigtige sted.

Der skulle vel ikke være en som ligger inde med en driver til denne - har
søgt adskillige dage på google, og de få steder jeg har fundet ang. denne
printer virker linkene ikke eller også bliver der downloadede en fil til en
HP, jeg ville så gerne have en anden skrift type.

Hanne/ som har opbrugt sige evner

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-01-09 18:59

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> printer virker linkene ikke eller også bliver der downloadede en fil til
> en HP, jeg ville så gerne have en anden skrift type.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=en&cc=dk&prodNameId=15034&prodSeriesId=25486&prodTypeId=18972&taskId=135&swLang=6

Du har ikke skrevet hvilket operativsystem du bruger. Hvis ikke det er på
listen, skal du under sprog vælge engelsk, så kan du hente driver til alle
styresystemerne, også vista.

Kurt

Fra : Hm

Dato : 23-01-09 19:31

> [...]
> listen, skal du under sprog vælge engelsk, så kan du hente driver til alle

nej, det har du ret i, jeg har bare brugt så meget tid på dette, så jeg
slet ikke tænkte så langt,.
Men tak for linket som jeg vil prøve, alle de andre fra hp hjemme sider har
endt blindt når jeg downloadede eller med en anden driver som slet ikke
kunne bruges.

Hanne/ som har XP - og som håber atter en gang at det virker.

Fra : J

Dato : 23-01-09 22:34

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kunne bruges.
>
> Hanne/ som har XP - og som håber atter en gang at det virker.

Man tør jo næsten ikke skrive det - men printerdriveren findes i [min] XP...

Fra : Hm

Dato : 24-01-09 09:23

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
>.
>
> Man tør jo næsten ikke skrive det - men printerdriveren findes i [min]
> XP...

Tak fordi du skrev, jeg kunne jo have overset det, Det gør den også i min,
og printeren virker også, men jeg kunne godt tænke mig en lidt større
skrift, jeg kan dårligt se det.

Hanne
Hanne/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-01-09 13:15

Hm wrote:

> og printeren virker også, men jeg kunne godt tænke mig en lidt større
> skrift, jeg kan dårligt se det.

Det er ikke driveren der gør det.
Det er det program du skriver ud fra der skal sætte det op.

Jesper Poulsen

Fra : Hm

Dato : 24-01-09 17:15

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke driveren der gør det.
> Det er det program du skriver ud fra der skal sætte det op.
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det kan det så ikke helt være, jeg har prøvet og selvom jeg skrev med
forskellige skrifter på arket, så kom det alt sammen ud med denne lille
skrift

Hanne/ som ikke helt har styr på det

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-01-09 23:12

Hm skrev:
> Det kan det så ikke helt være, jeg har prøvet og selvom jeg skrev med
> forskellige skrifter på arket, så kom det alt sammen ud med denne lille
> skrift
Hvilke programmer har du prøvet at skrive fra og hvilken Windows
version?

> Hanne/ som ikke helt har styr på det
Jeg har selv haft sådan en printer og den kunne skrive med flere
centimeter store bogstaver.

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Hm

Dato : 25-01-09 15:00

"Jørgen Nielsen" <nospamjn2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke programmer har du prøvet at skrive fra og hvilken Windows version?

> Jeg har selv haft sådan en printer og den kunne skrive med flere
> [...]

ja, bare jeg kunne få min til det

Hanne/ som stadig arbejder på sagen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-01-09 19:14

Følgende er skrevet af Hm:
> "Jørgen Nielsen" <nospamjn2@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> ja, bare jeg kunne få min til det
>
> Hanne/ som stadig arbejder på sagen

Og som stadig ikke har svaret på spørsmålet om:
Hvilke programmer har du prøvet at skrive fra og hvilken Windows
version?

Den første forudsætning for at der er nogen som kan hjælpe dig er, at
du skriver lidt om hvad de skal hjælpe med.

Det er normalt programmet der bestemmer størrelsen på udskriften.

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Hm

Dato : 25-01-09 19:26

> [...]
> skriver lidt om hvad de skal hjælpe med.
>
> Det er normalt programmet der bestemmer størrelsen på udskriften.

Nu har jeg faktisk skrevet at jeg har xp,(23.01 kl. 19,31) og det var en
printer driver jeg søgte, da jeg gerne ville have en anden skrift end den
lille den udskriver med, så var I flinke at komme med forskellige indlæg,
som jeg er glad for.

Har udskrevet fra Outlook Express og Word perfect samt nogle hjemmesider.

Hanne/ som stadig håber de lykkedes

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-01-09 19:44

Den 25-01-2009, skrev Hm:
> [...]
> lille den udskriver med, så var I flinke at komme med forskellige indlæg, som

Dansk driver til HP LaserJet 4L
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=dk&prodNameId=15034&prodTypeId=18972&prodSeriesId=25486&swEnvOID=228&taskId=135&swLang=6

> Har udskrevet fra Outlook Express og Word perfect samt nogle hjemmesider.

I Outlook Express og Word perfect kan du vel ændre størelse på
skriften.

I IE (Internet Explorer) bestemmes det vel primært af siden du vil
printe.
Der er vist mulighed for selv at definere størrelsen, men det ved jeg
ikke meget om da jeg helst ikke bruge IE.

Det ved de sikkert i:
dk.edb.internet.software.browser

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Hm

Dato : 25-01-09 19:49

"Jørgen Nielsen" <nospamjn2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
..

> [...]
> Der er vist mulighed for selv at definere størrelsen, men det ved jeg ikke

ja, det kan jeg, og som jeg skrive tidligere så kom de forskellige skrifter
typer ud med samme lille skrift når jeg lavede et udskrift, og det er der
problemet er, printeren gør som den selv vil

Hanne

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-01-09 20:17

Hm wrote:

> printer driver jeg søgte, da jeg gerne ville have en anden skrift end den
> lille den udskriver med, så var I flinke at komme med forskellige indlæg,

Det er stadig ikke driveren der bestemmer hvilken skriftsstørrelse du
udskriver med.

> Har udskrevet fra Outlook Express og Word perfect samt nogle hjemmesider.

Hjælp til Outlook Express finder du i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Hjælp til WordPerfect finder du i dk.edb.tekst

Hjælp til browsere finder du i dk.edb.internet.software.brewser

Det er ikke hardwarerelateret, så det hører ikke hjemme her. Held og
lykke med løsningen af dit problem.

Jesper Poulsen

Fra : Hm

Dato : 25-01-09 21:03

> Hm wrote:

> Det er ikke hardwarerelateret, så det hører ikke hjemme her. Held og
> [...]

Dette problem må være hardwear relateret.

Jeg kender de andre programmer ud og ind, det er printeren der udskriver
uden at tage hensyn til skrift typen som er i dokumentet.

Så ikke aner hvad jeg skal i de andre grupper, men det ved du måske ?

Hanne/ som takker dem der prøvede at løse problemet.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-01-09 21:42

Hm wrote:

> Dette problem må være hardwear relateret.

Det er det ikke. Det er hverken printeren eller dens driver der er
"skyld" i at det ikke ser ud som du gerne vil have det til!

Jesper Poulsen