MS Windows
briani 27239
Genvejsikon til nedlukning i Vista
Fra : Kirsten

Dato : 22-01-09 10:56

Hej Gruppe

Jeg kan huske jeg for noget tid siden læste en guide til en genvejsikon man
kunne have liggende på sit skrivebord, så man blot klikkede på og maskinen
lukkede ned.

Efter jeg har været igang med en større oprydning på computeren, har jeg
mistet den funktion. Er der en venlig sjæl der kan skrive den igen??

Kirsten

Fra : Ole C

Dato : 22-01-09 12:35

http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=316

--
vh
Ole C

Fra : Kirsten

Dato : 22-01-09 13:38

> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=316
>
> --
> vh
> Ole C

Hej Ole

Ja super tusind tak, det var den jeg manglede.

Kirsten

Fra : Ole C

Dato : 22-01-09 15:57

Kirsten skrev blandt andet:

> Ja super tusind tak, det var den jeg manglede.

Selv tak

--
vh
Ole C

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 22-01-09 23:12

On Thu, 22 Jan 2009 15:57:22 +0100, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Selv tak

Fra en anden Kirsten (Bjørneboe):

Findes denne mulighed også til Vista?

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Simon

Dato : 22-01-09 23:16

Kirsten Bjorneboe skrev:

> Fra en anden Kirsten (Bjørneboe):
>
> Findes denne mulighed også til Vista?
>
> Venlig hilsen
> Kirsten
Øh? Det står da at det skulle være
i overskriften.
/simon

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 24-01-09 17:21

On Thu, 22 Jan 2009 23:16:15 +0100, Simon <nyhed.xxxx@gmail.com>
wrote:

>Øh? Det står da at det skulle være
>i overskriften.
>/simon

Øhh... Jeg skal nok have pudset brillerne - sorry.
Men på den side, der linkes til, står der faktisk:

Formally only available in the Windows NT 4.0 Resource Kit and Windows
2000 Resource Kit, shutdown.exe is now included with Windows XP and
Windows Server 2003.

Og det var min grund til at spørge.

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Bjarne Chr

Dato : 24-01-09 21:09

"Kirsten Bjorneboe" <ladydenmark@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Formally only available in the Windows NT 4.0 Resource Kit and Windows
> 2000 Resource Kit, shutdown.exe is now included with Windows XP and

--------
Ups fik vist trykket på besvar Sorry
Har du prøvet at trykke let på din power knap
Når du vil lukke din Pc
mvh
Bc

Fra : Ole C

Dato : 23-01-09 01:41

Kirsten Bjorneboe skrev blandt andet:

> Findes denne mulighed også til Vista?

Virker på samme måde i Vista som i XP.

--
vh
Ole C

Fra : W@

Dato : 23-01-09 10:38

Kirsten Bjorneboe skrev den 22-01-2009:

> Fra en anden Kirsten (Bjørneboe):
>
> Findes denne mulighed også til Vista?

Ellers er der programmet TweakVI, kan hentes her:

http://www.totalidea.com/index.php

Det kan overnævnte + en masse andre rare tweaks, bla. fjerne
genvejspile.

Mvh.
W@