Gaza nødhjælp: Israel sender mad, Iran fle~
Fra : John

Dato : 22-01-09 00:55

Islam, fredens religion.

Mange familier i Gaza har mistet hus og hjem på grund af Hamas' (sunni)
ulyksalige krig mod Israel, men nu er der heldigvis hjælp på vej:

"Over the past few days Tel Aviv residents have been collecting food and
clothing items, as well as toys and hygiene products for the benefit of
Gaza's residents, many of whom have been left without the most basic
supplies"
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3660102,00.html

Iran (shia) sender også sit humanitære bidrag, bestående af 60 tons
forsyninger:

"The cargo consists of 50 Fajr rockets whose range is 50-75 km, scores of
heavy Grad rockets, new, improved launchers whose angle of fire can be
precisely adjusted, tons of high-quality explosives, submachine guns, rifles
and pistols and armor-piercing missiles and shells"
http://www.debka.com/headline.php?hid=5867

Hvor er det dog smukt og rørende at se shia'er, sunni'er og jøder arbejde
tæt sammen for at hjælpe de ulykkelige mennesker i Gaza.

Det lover godt for fred i området.

John

Fra : P.N

Dato : 22-01-09 11:31

> [...]
>
> Mange familier i Gaza har mistet hus og hjem på grund af Hamas' (sunni)
> ulyksalige krig mod Israel, men nu er der heldigvis hjælp på vej:

Jo men læg lige mærke til hvem der er afsenderen i de link Israels
propaganda ministerium!!
Og påstanden om at jøder samler ind til dem som de lige har smadret er sgu
lidt for eksotisk til mig. Jamen hvem ved måske vil "John" også sende en 20
er til Ali i ruinen.

Fra : Sten Schou

Dato : 22-01-09 12:40

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> lidt for eksotisk til mig. Jamen hvem ved måske vil "John" også sende en

Det allerbedste var nok at sende en pakke kondomer til din ven Ali, men den
bliver nok beslaglagt af dine nazistiske venner fra Hamas, som værende
pornografisk materiale.

Hilsen Sten

Fra : P.N

Dato : 22-01-09 12:55

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den bliver nok beslaglagt af dine nazistiske venner fra Hamas, som værende

Hør her Einstein har tanken strejfet dig at de mange unger er en simpel
livs-nødvendighed hvis smovserne skyder deres børn ned fordi en eller anden
gik bagved dem eller måske endda gemte sig bag dem når de gik på gaden og
pludselig bang så har du en søn mindre og hvem skal nu forsørge dig når du
bliver gammel. Næeh Steen formering er en forsikring for en araber.

Fra : hanzen

Dato : 22-01-09 13:08

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gaden og pludselig bang så har du en søn mindre og hvem skal nu forsørge
> dig når du bliver gammel. Næeh Steen formering er en forsikring for en

Så må de også selv forsørge deres yngel.
Men det kan de heller ikke.

--
hilzen
hanzen

Fra : Sten Schou

Dato : 22-01-09 13:16

> [...]

> gaden og pludselig bang så har du en søn mindre og hvem skal nu forsørge
> dig når du bliver gammel. Næeh Steen formering er en forsikring for en

De kunne bibeholde alle de børn de ville, hvis deres hang til at affyre
raketter mod tilfældige personer, kunne blive lagt på hylden.
Hvis de derudover gad lave noget produktivt, f.eks. da de overtog drivhusene
fra bosætterne for nogle år tilbage, så så meget anderledes ud dernede. Men
de skulle ødelægges, det er meget bedre at blive gjort passiv af den støtet,
som EU af en eller anden mærkværdig årsag sender derned år efter år.
Næ, der er åbenbart meget bedre at sidde nede på cafeen og drikke myntethe,
hjem at gøre lillemor gravid, ud at brænde et par flag af, tømme magasinet
på an AK-47 op i luften, og så ned på cafeen igen.
Det er så slemt, at selv egypterne har lukket grænsen, men det er der
mærkeligt nok ingen der skriger op om, ikke engang du.

Hilsen Sten

Fra : J. Nielsen

Dato : 22-01-09 17:13

On Thu, 22 Jan 2009 12:55:13 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>Næeh Steen formering er en forsikring for en araber.

Med mere end 5 børn
--

-JN-

Fra : J. Nielsen

Dato : 22-01-09 19:24

On Thu, 22 Jan 2009 17:12:56 +0100, J. Nielsen <mp274808@paul.get2net.dk>
wrote:

>Med mere end 5 børn

Mig og laptop tastatur...!

Med mere end fem børn pr palistinensisk kvinde ligner det overforsikring.
--

-JN-