Bevæbnede skoleelever - nu i Danmark
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-09 21:08

Elever på Århus' tekniske skoler er begyndt at medbringe skydevåben. Eller
det har de måske altid gjort?

Det har selvfølgelig ikke noget med indvandring af muslimsk affald at gøre.

Allahu akbar!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-09 21:21

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> det har de måske altid gjort?
>
> Det har selvfølgelig ikke noget med indvandring af muslimsk affald at gøre.

Danmarks forste skolemassakre fandt sted 4. april 2004, hvor en elev kom
ind i kantinen og begyndte at skyde på sine kammerater. Århus
Universitet.

Han var ikke muslim.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-09 21:25

> Danmarks forste skolemassakre fandt sted 4. april 2004, hvor en elev
> kom ind i kantinen og begyndte at skyde på sine kammerater. Århus
> Universitet.

Massakre? 10 døde? 20 døde? 100 døde?

> Han var ikke muslim.

Sikkert ikke.

Vil du forholde dig til de imo enormt skræmmende nyheder nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-01-09 21:28

Jens Bruun wrote:

> Massakre? 10 døde? 20 døde? 100 døde?

> Sikkert ikke.
>
> Vil du forholde dig til de imo enormt skræmmende nyheder nu?

Nyheder?

Du mener vel hypoteser?

(F

Fra : Egon Stich

Dato : 22-01-09 17:33

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Nyheder?
>
> Du mener vel hypoteser?
>
> (F

Det er jo det----

Atter en omgang hysteriske ikke nyheder fra selvoptagne journalister.

Egon

Fra : Henry Vest

Dato : 21-01-09 21:32

Per Rønne wrote:

> Danmarks forste skolemassakre fandt sted 4. april 2004, hvor en elev kom
> ind i kantinen og begyndte at skyde på sine kammerater. Århus
> Universitet.

Du husker forkert med 10 år. Det var i 1994 det fandt sted.

--
Henry Vest

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-01-09 21:48

Henry Vest wrote:

> Du husker forkert med 10 år. Det var i 1994 det fandt sted.

Havde det været i dag, havde det været på CNN og BBC

(F

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-09 22:01

Henry Vest <henry_vestREMOVE@get2net.dk> wrote:

> Du husker forkert med 10 år. Det var i 1994 det fandt sted.

Jeg huskede ikke forkert. Jeg slog det op.

Derimod er jeg kommet til at taste forkert ;-(.

200X er kommet helt i blodet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henry Vest

Dato : 21-01-09 22:51

Per Rønne wrote:

> 200X er kommet helt i blodet ...

Så får du problemer allerede til næste år

--
Henry Vest

Fra : Per Rønne

Dato : 22-01-09 07:46

Henry Vest <henryvestRE_MO_VE@vip.cybercity.dk> wrote:

> Så får du problemer allerede til næste år

201X skal hurtigt komme i blodet .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-09 22:12

"Per Rønne" wrote:

> Danmarks forste skolemassakre fandt sted 4. april 2004, hvor en elev
> kom ind i kantinen og begyndte at skyde på sine kammerater. Århus
> Universitet.
>
> Han var ikke muslim.

For 15 år? siden begyndte man at bruge metaldetektorer på handelsskoler, -
fordi "folk" udefra kom ind med våben. Jeg husker der var vagt på en jeg
underviste på.

Fra : P.N

Dato : 21-01-09 22:14

> [...]
> det har de måske altid gjort?
>
> Det har selvfølgelig ikke noget med indvandring af muslimsk affald at

Gad vide hvor mange af de som du har været kontakt med, der i dag sover med
et ladt skydevåben i soveværelset.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-01-09 23:15

P.N wrote:

> Gad vide hvor mange af de som du har været kontakt med, der i dag
> sover med et ladt skydevåben i soveværelset.

Det er jo dem Jens frygter i dag.

(F