MS Windows
briani 27239
Hvad betyder "engelsk version" hos Pixmani~
Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-01-09 14:17

Hej

En af mine veninder har emailet mig og spurgt til hvad det betyder når
der i netbutikken Pixmania står "engelsk version" ved mange af de PCer
de har til salg. Jeg har foreslået hende at kontakte Pixmania og spørge
dem om det, men det er vist en halvstor butik, og dertil kan jeg godt
forestille mig at de er sløve m.h.t. at svare på henvendelser, så jeg
vil også lige spørge herinde.

Er der nogen der ved noget?

Desuden OT: Er Pixmania er godt sted at handle? Mit umiddelbare indtryk,
efter at have været inde på siden, er at de sælger for mange forskellige
slags varer, og der er alt for få oplysninger om varen (hvad følger med
at software og OS? Det fremgår ikke, så man får formodentlig slet
ikkenoget).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : N_B_DK

Dato : 21-01-09 14:28

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message
> Hej
>
> En af mine veninder har emailet mig og spurgt til hvad det betyder når
> der i netbutikken Pixmania står "engelsk version" ved mange af de PCer
> de har til salg.

Et vildt gæt... at det er en engelsk windows der er installeret ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : wx

Dato : 21-01-09 15:16

"> MVH. N_B_DK
> Pioneer CLD-D925 købes.
> Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
> http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html
Jeg har fået brev om at Tele2 er opslugt af Telenor, og at Tele2's
telefonkonti fremover administreres af Cybercity, som ogs¨er Telenor, så
måske sku du rette i din signatur?

Er der overhovedet noget dansk teleselskab/telefon-selskab tilbage?
TeleDanmark hedder nu TDC, og ejes af udenlandske fonde - snart kan ingen
huske KTAS og JTAS - ak,ak.
Sorry, det HAR selvsagt ikke noget med Windows at gøre, m.m. at Microsoft
har opkøbt TDC - *G*

Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-09 21:12

N_B_DK skrev:

> Et vildt gæt... at det er en engelsk windows der er installeret ?

Ja, det er så det mindste af det - det er nok det engelske tastatur, og
de manglende Æ, Ø og Å der er den store udfordring.

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : Blur T

Dato : 21-01-09 18:58

> [...]
> software og OS? Det fremgår ikke, så man får formodentlig slet ikkenoget).

Dem bør du holde dig væk fra. Jeg havde købt en vare som blev lovet leveret
inden 4 dage, fik den første 2 uger efter og det viste sig, at varen er
defekt. De har været i DR's Kontant et par gange.
Pixmania er ikke stedet, jeg vil handle hos igen.

Mvh,
Blur

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 21-01-09 19:22

On Wed, 21 Jan 2009 18:57:39 +0100, "Blur T" <ghettoftwSP@Mgmail.com>
wrote:
klip

> [...]
>defekt. De har været i DR's Kontant et par gange.
>Pixmania er ikke stedet, jeg vil handle hos igen.

Og hvordan slipper man for deres spam, jeg får tilbud hveranden dag,
siden jeg købte en ting, jeg har aldrig tilmeldt mig deres nyhedsbrev,
og man kan ikke maile dem.
mvh Ebbe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-01-09 00:21

Ebbe Hansen skrev:

> Og hvordan slipper man for deres spam, jeg får tilbud hveranden dag,
> siden jeg købte en ting, jeg har aldrig tilmeldt mig deres nyhedsbrev,
> og man kan ikke maile dem.

Hvis du ikke bare kan plonke dem i din mailklient, så få dig en
gmail-adresse istedet; så er de væk i 1. omgang.

Skulle der så komme nye spammere til, går du bare ind på din gmail-konto og
markerer afsender-adressen som spam.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-01-09 20:14

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> software og OS? Det fremgår ikke, så man får formodentlig slet ikkenoget).

Da de handler til de fleste lande i europa, vil jeg gætte på, at engelsk
version må være lig med engelsk software, engelsk opsætning og tastatur m.m.
Mange har handlet med dem og mange med succes - men hvis der er
reklamationer begynder det vist at knibe.
De har mindst 2 gange været i TV på grund af deres dårlige service over for
kunder, hvor der af den ene eller anden grund er problemer med handlen.
Der er så mange gode netfirmaer i Danmark, så personligt ville jeg ikke
handle hos dem for at spare nogle få hundrede kr., når man nu ved, at deres
måde at behandle reklamationer på, åbenbart er så dårlig.

Kurt

Fra : J

Dato : 21-01-09 21:14

> [...]
> handle hos dem for at spare nogle få hundrede kr., når man nu ved, at
> deres måde at behandle reklamationer på, åbenbart er så dårlig.

Måske synes journalisterne fra DR, det er sjovere med en tur til Paris end
en tur til Møgeltønder eller Bagsværd.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 22-01-09 13:18

> [...]

> slags varer, og der er alt for få oplysninger om varen (hvad følger med
> at software og OS? Det fremgår ikke, så man får formodentlig slet

Nej, Pixmania er et sted man skal holde sig fra. Forbrugerstyrrelsen har
alt for mange klager liggende over dem.
Så slå Pixmania ud af hovedet igen og find en anden forhandler.

--
Henrik Laursen