MS Windows
briani 27239
Vista 64bit contra 32 bit
Fra : DerGolf

Dato : 21-01-09 08:44

Hej NG.
Jeg er ved købe en HP bærbar med Windows Vista Home Premium 64-bit
installeret. Jeg har hørt at de 64 bit Vista kan give problemer med 32 bit
Windowsprogrammer. Kæresten har også en HPbærbar med 32 bit Vista Home
Premium Kan jeg låne hendes RescueDVD og installere 32 bit Vista på min.
Altså med mit 64 bit licensnummer? Erhvad er løsningen?
mvh M.

Fra : Jan

Dato : 21-01-09 12:59

"DerGolf" <no@no.no> skrev i meddelelsen
> [...]
> Premium Kan jeg låne hendes RescueDVD og installere 32 bit Vista på min.
> Altså med mit 64 bit licensnummer? Erhvad er løsningen?

Du kan ikke bruge din kærste RescueDVD den køre på et andet licensnummer
end din pc

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-01-09 14:01

DerGolf skrev:

> Jeg har hørt at de 64 bit Vista kan give problemer med 32 bit
> Windowsprogrammer.

Kun programmer, som enten piller ved Windows' shell (installerer
udvidelser i højrekliksmenuen f.eks.), eller installerer drivere
i systemet. Alle andre programmer kører som regel fint takket være
WOW64.

--
Hilsen
Madsen

Fra : ole jensen

Dato : 21-01-09 18:34

On Wed, 21 Jan 2009 09:43:33 +0200, "DerGolf" <no@no.no> wrote:

> [...]
>Premium Kan jeg låne hendes RescueDVD og installere 32 bit Vista på min.
>Altså med mit 64 bit licensnummer? Erhvad er løsningen?

Jeg kører Vista 64 bit, helt uden problemer, - tværtimod er det mere
stabilt end 32 bit, som jeg tidligere brugte.