Import Windows Mail mail+contacts i Thunde~
Fra : Peter (8450)

Dato : 21-01-09 22:34

Hej!
Jeg kører Vista, og dermed Windows Mail. Jeg er dog ikke helt tilfreds,
og har derfor downloaded og installeret nyeste udgave af Thunderbird.
Her kan jeg dog ikke vælge at importere mail og contacts fra Windwos
Mail, da Thunderbird det nok ikke fandtes da Thunderbird 2.x udkom.

Men hvordan importerer jeg så?
Windows Mail kan eksportere mail til .eml filer, som jeg ikke kan
importere i Thunderbird.
Contacts kan eksporteres til vCards eller en komma-sepereret fil, og kun
sidstnævnte kan jeg importere i Thunderbird, dog vil den slet ikke
arrangere oplysningerne rigtigt, så den funktion kan desværre heller
ikke bruges.

Skal jeg evt. bare vente til Thunderbird 3.x - og hvornår kommer den?

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-09 22:55

http://kb.mozillazine.org/Importing_and_exporting_your_mail

>Skal jeg evt. bare vente til Thunderbird 3.x - og hvornår kommer den?

når den er klar.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-01-09 00:44

Ivan V. Klattrup skrev:

> når den er klar.

Det kan man desværre ikke sige om alle programmer

Vi skal lige forbi en beta 2, der forventes at udkomme midt
i februar, så mon ikke vi kan forvente den færdige version
sidst i første kvartal - medmindre der dukker uventede fejl op.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk