Taleban sprænger pigeskoler
Fra : John

Dato : 20-01-09 00:44

Tilbage til middelalderen:

"The militants have destroyed more than 150 government schools over the past
year, most of them for girls.

The Taleban want to impose their austere interpretation of Islamic law and
oppose education for girls - which they say is un-Islamic"

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7836875.stm

Forklaringen er måske her:

"In Islam, pure illiteracy is divine. The uneducated prophet of Islam called
himself "a guardian of the illiterates sent by Allah" (Bukhari, 3:34:335).
Another hadith (Sunaan Ibn Majah V:4290) reveals that Allah loves illiterate
people and hates educated people and he had promised the first entry to
Paradise to the illiterate Muslims and the last entry to the educated
Muslims. The reason was simple. Muhammad wanted to keep his followers away
from education because he knew that his newly established religion could not
survive if criticism is allowed ... Destruction of Alexandria's famous
library is one example where Muslims had shown their disgust for education
and knowledge"

http://windsofbabylon.com/2008/07/23/holy-islam-holy-illiteracy-holy-poverty-holy-backwardness-by-sujit-das.aspx

I vort Danmark findes stadig 'nyttige idioter', der støtter muhammedanerne!

Utroligt, men sandt. Suk.

John

Fra : @

Dato : 20-01-09 01:05

On Tue, 20 Jan 2009 00:43:52 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>"In Islam, pure illiteracy is divine. The uneducated prophet of Islam called
>himself "a guardian of the illiterates sent by Allah"

at muhamedanere har opdyrket dumhed og uvidenhed til det perfekte er
ingen vel i tvivl om

> [...]
>from education because he knew that his newly established religion could not

og det gælder jo stadigvæk, muhamedanere samt alle deres "nyttige"
idiotiske venner tåler jo ikke at nogen hverken fortæller sandheden om
eller kritiserer muhamedanismen

>... Destruction of Alexandria's famous
>library is one example where Muslims had shown their disgust for education
>and knowledge"

nu er der jo ikke faldet nogen dom ved en dansk domstol,
og så længe det ikke er sket vil CRL sikkert hævde at dette bibliotek
slet ikke er blevet ødelagt

>I vort Danmark findes stadig 'nyttige idioter', der støtter muhammedanerne!
>
>Utroligt, men sandt. Suk.

ja virkeligheden slår altid fantasien med adskillige længder

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : ASKF

Dato : 21-01-09 10:34

@ ytrede sig i <vv4an4h60em8qikuu4ihlcpdge2cet83hl@4ax.com> med dette:

> [...]
>

>nu er der jo ikke faldet nogen dom ved en dansk domstol,
>og så længe det ikke er sket vil CRL sikkert hævde at dette bibliotek

Næppe, men han vil nok gøre opmærksom på at moderne historikere anser
det som en myte og ren propoganda at det var muslimerne der gjorde det.
<http://en.wikipedia.org/wiki/Library_of_Alexandria>

De muslimske herskere har også gennem historien fortolket koranen og
hadditherne forskelligt, hvor nogle mente at den eneste bog som man
skulle læse i var koranen, har andre søgt at højne lærdom og sikre et
rigt kulturliv.

Det er værd at huske at under europas "mørke" middelalder, blomstrede
lærdom og kulturliv i mellemøsten, samt at korstogene og den europæiske
imperialisme har deres del af skylden for at den formørkede fortolkning
af koranen vandt så stort indpas.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : @

Dato : 21-01-09 15:29

On Wed, 21 Jan 2009 10:34:16 +0100, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

> [...]
>rigt kulturliv.
>
>Det er værd at huske at under europas "mørke" middelalder,

er den tåbelige påstand stadig levende -!!

men selvfølgelig når man ikke har andet, og man har forhåndsbesluttet
sig for hviken konklusion man vil drage er sådant vås måske værd at
medtage -

>blomstrede
>lærdom og kulturliv i mellemøsten,

nævn lige en eneste betydningsfuld opfindelse gjort af en muhamedaner

> samt at korstogene og den europæiske
>imperialisme

europæisk imperialisme!!!!

-endnu en løgn
> [...]
medtage -

> har deres del af skylden for at den formørkede fortolkning

fortolkning

hvad med fakta , eller dem tør du ikke binde an med

og hvad angår korstogene

så var de netop forsvar mod den omsiggribende muhamedanske
imperialisme

prøv at se på et verdenskort - muhamedanerene startede som en lille
flok i omegnen af Medina i den arabiske ørken for ca. 1360 år siden

hvor store områder er i dag kontrolleret af muhamedansk "lov" og
"ret"?

der kan du i sandhed tale om imperialisme

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 21-01-09 16:43

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> Det er værd at huske at under europas "mørke" middelalder, blomstrede
> lærdom og kulturliv i mellemøsten

Muhammedanernes "blomstring" fandt skam ikke kun sted i det mentale østen.

Også Indien fik fredens religion at føle:

"According to Prof. K.S. Lal, the author of the Growth of Muslim population
in India, the Hindu population decreased by 80 million between 1000 AD, the
year Mahmud Ghazni invaded India and 1525 AD, a year before the battle of
Panipat.
One can safely add another 20 million Hindus to this list to account for the
number that were killed during the Mughal rule or the rule of the Muslim
rulers in the Deccan plateau.

By all known accounts of world history, as pointed out by Koenard Elst in
his book the Negationism in India, destruction of about 100 million hindus
is perhaps the biggest holocaust in the whole world history":
http://www.hinduwebsite.com/history/holocaust.asp

John

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-09 09:51

ASKF wrote:
> [...]
> europæiske imperialisme har deres del af skylden for at den
> formørkede fortolkning af koranen vandt så stort indpas.

Den "mørke" middelalder var ikke mørk, og den var endog "lysere" end tiden
der kom lige efter, - hvor man rigtig gik i kødet på hianden og udnævnte
kættere både her og der.

Korstogene var overhovedet ikke betydningsfulde i muslimsk historie før i
sidste århundrede hvor vestlige hændervridende apologeter indførte dem i den
offentlige debat.

Muslimerne har været historiens mest succesfulde imperialister, og de 150
års europæiske kolonisering af *nogle* af de muslimske lande har ikke
"skylden" for den formørkede fortolkning.

Ibn Abd Wahhab fx, levede før den allerførste ankomst af en hær i
Mellemøsten.

Så vrøvlet med at det er "nok vores skyld" det meste, den kan vi godt
stoppe, yes?

Den mest ærlige og ligetil fortolkning af Koranen er den der giver al Qaeda
deres hjemmel til at udrydde os.

Her er lidt helt fra Mediana-tiden, og jeg KAN garantere der ikke var nogen
europæisk imperialisme eller korsfarere i farvandet:

Sura 33 (Forbundsfællerne) vers 60 Hvis hyklerne og de, der bærer en sygdom
i hjertet, og de, der spreder rygter i Medina, ikke holder inde, så vil Vi
pudse dig på dem!
Så vil de kun være dine naboer dér en kort tid endnu. Med en forbandelse
over sig vil de, hvor som helst man finder dem, blive pågrebet og dræbt på
stedet, i overensstemmelse med Guds sædvane over for dem, der levede
tidligere.
Du vil ikke finde nogen ændring i Guds sædvane." "hyklerne og "dem der bærer
en sygdom i hjertet"

En tredjedel af jøderne blev så dræbt og resten blev smidt ud af byen. De
samlede sig så i Khaybar, som profeten lidt senere angreb og plyndrede, han
torturerede lederen og huggede så hans hoved af, - og voldtog datteren
Safiyya samme dag. Få år senere blev ALLE kristne og jørder smidt ud af hele
den arabiske halvø, og muslimerne overtog alt hvad de ejdede.

Altså: Islam behøver ingen korstog og andet gejl, for at man kan finde
hjemmel til hvad man ønsker i historien og i Koranen.

Profeten var bange for at muslimer skulle begynde at arbejde, og så blive
"som andre mennesker" - de skulle tjene til føden ved at bruge deres heste
og lanser, - og det gjorde man så, og underlagde sig det meste af verden på
rekordtid.

Fra : John

Dato : 21-01-09 16:54

> nu er der jo ikke faldet nogen dom ved en dansk domstol,
> og så længe det ikke er sket vil CRL sikkert hævde at dette bibliotek
> slet ikke er blevet ødelagt

Naturligvis, traditionen tro, ligesom ødelæggelsen af et indisk bibliotek:

"There was a similar incident in India as well. One of the oldest
Universities of the world was Nalanda Mahavidyalaya (University / learning
centre). ... As usual, the present day Muslims often deny the destruction of
Nalanda in Muslim hands, but how many of them know that Persian historian
Minhaz had recorded the Nalanda burning incident in his book,
Tabaquat-i-Nasiri, by gathering information from several eye-witnesses ...
In the destruction of Nalanda, the same historian, Minhaz (cited Dutt, 1988)
recorded that several thousands of monks were burned alive and yet more
thousands beheaded, and the burning of the library continued for several
months":

http://www.islam-watch.org/SujitDas/Holy-Islam-Illiteracy-Poverty-Backwardness.htm

Muhammedanerne spredte skam deres visdom overalt hvor de kom frem.

John

Fra : @

Dato : 21-01-09 16:59

On Wed, 21 Jan 2009 16:54:04 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Muhammedanerne spredte skam deres visdom overalt hvor de kom frem.

det eneste muhamedanere har bidraget- og stadigvæk bidrager med er

vold undertrykkelse fordummelse galskab og slaveri

hvor mange internationale forskerpriser har muhamedanere modtaget set
i forhold til deres antal?

set i modsætning til

hvormage kriser og krige har muhamedanerne bidraget med?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 21-01-09 17:27

> hvormage kriser og krige har muhamedanerne bidraget med?

Et ganske betragteligt antal:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_in_the_Muslim_world

http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_conquests

http://www.historyofjihad.com/sitemap.html

John

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 20-01-09 20:54

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> Tilbage til middelalderen:

Enhver har ret til at være tosse i eget land! Luk grænsen, luk for
ulandshjælpen og lad tiden og omstændighederne løse problemet! Samme for
Palæstina, i øvrigt!!

Fra : Kert Rats

Dato : 21-01-09 04:30

"Frithiof Jensen" <frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:49762bcb$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Enhver har ret til at være tosse i eget land! Luk grænsen, luk for
> ulandshjælpen og lad tiden og omstændighederne løse problemet! Samme for
> Palæstina, i øvrigt!!

Enig. En ikke-indblandingspolitik på det udenrigspolitiske område er stærkt
tiltrængt!

Venligst

Kert Rats