Stærekasserne
Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 11:45

Så skete der søreme et lille uheld med stærekassen mellem Roskilde og
Ringsted ... det var gog vel nok synd. Desværre er pengemaskinen
igen i drift, men jeg forudsiger at den kommer til skade igen

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 19:50

kim.frederiksen@gmail.com kom med følgende:
> [...]
> Ringsted ... det var gog vel nok synd. Desværre er pengemaskinen
> igen i drift, men jeg forudsiger at den kommer til skade igen

Spændende, Politiet er nu gjort opmærksom på din viden ANG: hærværk på
stærekasse.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-09 21:14

<kim.frederiksen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Så skete der søreme et lille uheld med stærekassen mellem Roskilde og
Ringsted ... det var gog vel nok synd. Desværre er pengemaskinen
igen i drift, men jeg forudsiger at den kommer til skade igen

Jeg kan jo læse her i gruppen at man er meget imod at køre efter
færselsloven, jeg kan læse andre der mener at det er at stikke at anmelde
sort arbejde. Hvad med spritkørsel? Er det også stikkeri at anmelde sådan en
fyr?

Fra : @

Dato : 19-01-09 21:42

On Mon, 19 Jan 2009 21:14:10 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>igen i drift, men jeg forudsiger at den kommer til skade igen
>

>Jeg kan jo læse her i gruppen at man er meget imod at køre efter

find lige en eneste person i kongeriget som punktligt overholder
samtlige love og regulativer

>jeg kan læse andre der mener at det er at stikke at anmelde
>sort arbejde.

sort arbejde!!

indtil andet er bevist må man da have lov til at antage at det er
ærlige folk man arbejder for, jeg har efter bedste vidende aldrig
modtaget sorte penge

>Hvad med spritkørsel? Er det også stikkeri at anmelde sådan en
>fyr?

at anmelde en ulovlighed er ikke stikkeri

jeg har to gange været med til at stoppe en person inden der blev tale
om spritkørsel, måske færdes jeg i de "forkerte" kredse, men jeg har
aldrig haft anledning til at skulle anmelde et sådant forhold

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 21:43

@ forklarede den 19-01-2009:

> find lige en eneste person i kongeriget som punktligt overholder
> samtlige love og regulativer

Det mindste man kan forlange, er vel at de ikke hyler når de så får
regningen for deres lovbrud, ingen tvang dem til at gøre det.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 21:46

> [...]
> færselsloven, jeg kan læse andre der mener at det er at stikke at
> anmelde sort arbejde. Hvad med spritkørsel? Er det også stikkeri at

Hvis det er en fyr, du selv har siddet og drukket med - ja i allerhøjeste
grad.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 23:08

Jens Bruun har bragt dette til verden:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en fyr, du selv har siddet og drukket med - ja i allerhøjeste
> grad.

Det er en god gerning, så spar dit pis, men du er måske selv en af dem
der sætter sig bag rettet med en ordentlig skid på?

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 23:38

"Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Det er en god gerning, så spar dit pis, men du er måske selv en af dem
> der sætter sig bag rettet med en ordentlig skid på?

Jeg er én af dem, der spiser stikkere til morgenmad. Har du lyst til at møde
mig, stikkkersvin?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:15

Jens Bruun sendte dette med sin computer:
> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Jeg er én af dem, der spiser stikkere til morgenmad. Har du lyst til at møde
> mig, stikkkersvin?

Bruun tag dine piller, eller stil sprutflasken væk.

*KMD HA HA HA HA*

--
Kim R Larsen skrev følgende:
"idioterne på højrefløjen her i dk.politik tror straks at jeg udtaler
mig på egne vegne hvilket jeg utrolig sjældent gør."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/ae4e78835ee0fdca?hl=da

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 00:16

"Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i meddelelsen

> *KMD HA HA HA HA*

Nå, hvad er der så med det KMD?

/Kim

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:21

Kim Frederiksen tastede følgende:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i meddelelsen

> Nå, hvad er der så med det KMD?

Bruuns gamle arbejdsplads, han røg i unåde.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:19

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
skrev i en meddelelse

> Nå, hvad er der så med det KMD?

Det er derfra, svinet har forsøgt at få mig fyret.

Det er vist tid til at kigge forbi Rosenhøj.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:05

Jens Bruun kom med denne ide:
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i en meddelelse

> Det er derfra, svinet har forsøgt at få mig fyret.
>
> Det er vist tid til at kigge forbi Rosenhøj.

*ROTFLMAO* forsøgt, hvor arbejder du da nu?

--
Christian R Larsen skrev:
"Jeg synes ikke, det er muligt at misforstå det, men jeg mangler så i
modsætning til dig også viljen til at forstå, had der står."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/0084301d3033d4e3?hl=da

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 00:17

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er én af dem, der spiser stikkere til morgenmad.

Jeg spiser gerne resterne fra de riges bord, hvis der skulle opstå
levninger...

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:20

skrev i en meddelelse

> Jeg spiser gerne resterne fra de riges bord, hvis der skulle opstå
> levninger...

Jeg kan ikke garantere, at der er noget tilbage.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:22

Jens Bruun har bragt dette til verden:
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke garantere, at der er noget tilbage.

Det er sgu morsomt, 2 dværge der begge vil være verdens mægtigste mand
*HA HA HA*

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:28

"Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Det er sgu morsomt, 2 dværge der begge vil være verdens mægtigste mand
> *HA HA HA*

Rosenhøj 14. *HA HA HA*

Er du klar, svin?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:31

Jens Bruun frembragte:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Rosenhøj 14. *HA HA HA*
>
> Er du klar, svin?

*ROTFLMAO* det her er sgu for morsomt - *KMD* *HA HA HA HA*

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:42

> *ROTFLMAO* det her er sgu for morsomt - *KMD* *HA HA HA HA*

Du virker en anelse anspændt. Det må være lidt irriterende, når man ikke
ved, hvem der pludselig ringer på ens dør.

Rosenhøj 14. *HA HA HA*. 2. tv. *HA HA HA*

Har du ståpik nu, stikkersvin?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:51

Jens Bruun formulerede spørgsmålet:
> [...]
> hvem der pludselig ringer på ens dør.
>
> Rosenhøj 14. *HA HA HA*. 2. tv. *HA HA HA*

Uhauha, jeg er rystende bange, eller også er ikke, vælg det du synes
bedst om.

Har du fundet et nyt arbejde?

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 13:27

On 19 Jan., 19:49, Mr_Larsen. <u...@xim.xinn> wrote:
> kim.frederik...@gmail.com kom med følgende:

> Spændende, Politiet er nu gjort opmærksom på din viden ANG: hærværk på
> stærekasse.

Uhadada ... du skal nok lige stikke andre end mig også... det var i
nyhederne på TV, fjols.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 21:38

Den 19-01-2009, skrev kim.frederiksen@gmail.com:

> Uhadada ... du skal nok lige stikke andre end mig også... det var i
> nyhederne på TV, fjols.

Jamen de har skam også fået de andre indlæg du har lavet om hærværk og
evt. nedskydning af stærekasser.

Husk når de autonome smadre noget, så skal du ikke blive harm, for det
er ikke værre end når du gør det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 21:44

> Uhadada ... du skal nok lige stikke andre end mig også... det var i
> nyhederne på TV, fjols.

Vor "ven" Mr_Larsen. (eller hvad han nu kalder sig for at slippe ud af
filtrene) er alle stikkeres moder. En rigtig kernegut.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 23:07

Jens Bruun har bragt dette til verden:
> <kim.frederiksen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vor "ven" Mr_Larsen. (eller hvad han nu kalder sig for at slippe ud af
> filtrene) er alle stikkeres moder. En rigtig kernegut.

Nemlig, du er ved at forstår det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 23:37

> Nemlig, du er ved at forstår det.

Tør du møde mig, svin? Eller har du det hele i munden og på computeren?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 19-01-09 23:56

Jens Bruun forklarede:
> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Tør du møde mig, svin? Eller har du det hele i munden og på computeren?

Så kender vi dig igen, trusler både med og uden død er dit speciale,
ynkeligt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 00:12

> Så kender vi dig igen, trusler både med og uden død er dit speciale,
> ynkeligt.

Der er da ikke nogen der har truet dig. Der blev bare spurgt om du var mand
nok til et møde face to face, i stedet for din ynkelige kyllinge-adfærd.

/Kim

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:14

Kim Frederiksen udtrykte præcist:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i meddelelsen

> Der er da ikke nogen der har truet dig. Der blev bare spurgt om du var mand
> nok til et møde face to face, i stedet for din ynkelige kyllinge-adfærd.

Når det er Bruun, så ved man godt hvor det trækker hen, han har gjort
det før og gør det med garanti igen.

I øvrigt så ser jeg ikke hvad "face to face" som du kalder det, skulle
gøre godt for, giv mig en brugbar grund.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:17

> I øvrigt så ser jeg ikke hvad "face to face" som du kalder det, skulle
> gøre godt for, giv mig en brugbar grund.

Jamen jeg vil bare gerne møde dig, og trykke din hånd. Skal vi mødes i
Rosenhøj, eller har du et bedre sted at mødes? Sidst, du inviterede mig,
undlod du jo at åbne døren, og flæbede over, at andre blev skræmt. Måske du
bare selv skal åbne døren denne gang?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:29

Jens Bruun formulerede tirsdag:
> [...]
> undlod du jo at åbne døren, og flæbede over, at andre blev skræmt. Måske du

Jeg har ikke inviteret dig på noget tidspunkt, jeg omgås ikke typer som
dig, du er en tand for primitiv, det har du sikkert hørt før.

Sidst men ikke mindst jeg bor i Aalborg, så der er lidt langt til
Rosenhøj.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:39

> Sidst men ikke mindst jeg bor i Aalborg, så der er lidt langt til
> Rosenhøj.

Skal vi vædde på, jeg ved, hvem du er og hvor du bor?

Du er så småt ved at erkende, at jeg ved, hvem du er - ikke? Nu begynder det
(igen) at blive problematisk, når det ringer på døren - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:11

Jens Bruun tastede følgende:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Skal vi vædde på, jeg ved, hvem du er og hvor du bor?

Du er ikke engang i nærheden.

> Du er så småt ved at erkende, at jeg ved, hvem du er - ikke? Nu begynder det
> (igen) at blive problematisk, når det ringer på døren - ikke?

Slet ikke, men kom da med dine oplysninger, jeg er spændt på hvem du
tror jeg er.

*KMD* *HA HA HA HA*

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:07

"Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Så kender vi dig igen, trusler både med og uden død er dit speciale,
> ynkeligt.

Jeg tror, vi må have Jens Wulf Bastrup hevet op af mølposen igen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:29

Jens Bruun frembragte:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, vi må have Jens Wulf Bastrup hevet op af mølposen igen.

*LOL* du fisker i den forkerte sø lille ven.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:37

> *LOL* du fisker i den forkerte sø lille ven.

Jeg spørger igen: Vil du vædde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:41

Jens Bruun har bragt dette til os:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Jeg spørger igen: Vil du vædde?

Jeg vædder aldrig, og da slet ikke med en fallent.
*KMD* *HA HA HA HA*

Fra : Kim2000

Dato : 20-01-09 14:33

> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Tør du møde mig, svin? Eller har du det hele i munden og på computeren?

Det er sørme mærkeligt du fra tid til anden bliver anmeldt til politiet.
Taler du mon også sådan til folk i den virkelige verden? Næppe.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 19:51

> Det er sørme mærkeligt du fra tid til anden bliver anmeldt til
> politiet.

Hvem har dog bundet dig dén historie på ærmet?

> Taler du mon også sådan til folk i den virkelige verden?
> Næppe.

Aner jeg et væddemål?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 20-01-09 23:28

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem har dog bundet dig dén historie på ærmet?

> Aner jeg et væddemål?

Aner jeg en gambler ?

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 23:38

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Aner jeg en gambler ?

Hehe. Jeg indgår sjældent væddemål, jeg ikke i forvejen er ret sikker på at
vinde. Men ja, jeg er også gambler nu og da.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 20-01-09 23:52

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe. Jeg indgår sjældent væddemål, jeg ikke i forvejen er ret sikker på
> at vinde. Men ja, jeg er også gambler nu og da.

Ditto her.

Tony

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 13:30

On 19 Jan., 21:14, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> sort arbejde. Hvad med spritkørsel? Er det også stikkeri at anmelde sådan en

Som udgangspunkt ja. Det kommer an på HVOR fuld vedkommende er, dog.
Jeg kunne godt forestille mig en situation hvor jeg selv ville anmelde
en spritbilist, men så skulle vedkommende i hvert fald være synligt
beruset.

/Kim

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-09 21:40

> [...]

Jeg kunne godt forestille mig en situation hvor jeg selv ville anmelde
en spritbilist, men så skulle vedkommende i hvert fald være synligt

Så må vi jo se hvordan du har det med dig selv, når sådan en skiderik kører
et barn ned, og du ved du kunne have forhindret det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 21:47

> Så må vi jo se hvordan du har det med dig selv, når sådan en skiderik
> kører et barn ned, og du ved du kunne have forhindret det.

Du vrøvler.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:22

kim.frederiksen@gmail.com sendte dette med sin computer:

> [...]
> Jeg kunne godt forestille mig en situation hvor jeg selv ville anmelde
> en spritbilist, men så skulle vedkommende i hvert fald være synligt

Tager du selv bilen når du har indtaget mere end 1genstand?

Og ja, jeg anmelder gerne en spritbilist.

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 21:52

Den Mon, 19 Jan 2009 21:37:36 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Jamen de har skam også fået de andre indlæg du har lavet om hærværk og
> evt. nedskydning af stærekasser.
>
> Husk når de autonome smadre noget, så skal du ikke blive harm, for det
> er ikke værre end når du gør det.

Hvorfor tror du Kim Frederiksen har smadret de stærekasser?

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 21:53

Petse forklarede den 19-01-2009:

> Hvorfor tror du Kim Frederiksen har smadret de stærekasser?

Hvem siger han ikke har?

Når man læser de indlæg han har lavet gennem de sidste mange uger, så
er det svært at forestille sig han ikke har.

Men det er op til etaten at finde ud af.

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 13:56

On 19 Jan., 21:37, Mr_Larsen. <u...@xim.xinn> wrote:

> Jamen de har skam også fået de andre indlæg du har lavet om hærværk og
> evt. nedskydning af stærekasser.

LOL! Det har OGSÅ været i nyhederne, at de i Norge har pløkket nogle
af pengemaskinerne ned. At jeg støtter det er en kendt sag og det står
jeg gerne ved. Derfra og til jeg rent faktisk selv har tænkt mig at
gøre det, er der immervæk et stykke vej. Nu huskede du lige at få den
del af indlægget med, hvor jeg skrev at jeg havde betænkeligheder ved
metoden pga. manglende kuglefang, ikke?

> Husk når de autonome smadre noget, så skal du ikke blive harm, for det
> er ikke værre end når du gør det.

For det første har jeg ikke smadret noget som helst. For det andet er
der himmelvid forskel på at gøre samfundstjeneste ved at befri
bilisterne for nogle pengemaskiner, og så på at rende rundt og brænde
alm. menneskers biler af, men det kan du vel ikke se.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 21:59

kim.frederiksen@gmail.com har bragt dette til os:

> LOL! Det har OGSÅ været i nyhederne, at de i Norge har pløkket nogle
> af pengemaskinerne ned.

Har du glemt dine egne "trusler" om hvad du vil gøre ved de kasser? så
læs de par tråde du har deltaget i dk.politik.trafik.

De indlæg er sendt til etaten.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 22:07

> Har du glemt dine egne "trusler" om hvad du vil gøre ved de kasser? så
> læs de par tråde du har deltaget i dk.politik.trafik.
>
> De indlæg er sendt til etaten.

Hvem er du, Mr_Larsen.? Tør du fortælle os det, eller ødelægger det helt din
mulighed for at få ståpik?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 19-01-09 23:39

Jens Bruun formulerede spørgsmålet:
> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Hvem er du, Mr_Larsen.?

Jeg er Mr.Larsen, mere behøves du ikke vide.

> Tør du fortælle os det

Er du ude i noget med dødstrusler? der har du jo været før.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 23:50

> Jeg er Mr.Larsen, mere behøves du ikke vide.

Nu ikke så meget snik-snak, bøsserøv. Fortæl hvem du er. Så kan det være, du
bliver taget lidt alvorligt.

> Er du ude i noget med dødstrusler? der har du jo været før.

Lad os nu se. Fortæl nu bare, hvem du er. Du er vel ikke bange - vel? Jeg
mener - du er vel ikke typen, der sidder med minipikken i hånden bag
computerskærmen, men du anonymt giver den som en fandens karl, der bare kan
finde ud af at stikke andre anonymt - vel? Du er vel et mandfolk, der tør
stå til ansvar - ikke? Eller har jeg taget helt fejl af dig?

Skal vi vædde på, din identitet pludselig bliver kendt? Jeg siger "ja". Hvad
siger du?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:20

Efter mange tanker skrev Jens Bruun:
> [...]
> til ansvar - ikke? Eller har jeg taget helt fejl af dig?
>
> Skal vi vædde på, din identitet pludselig bliver kendt? Jeg siger "ja". Hvad

Jamen jeg venter da i spænding *KMD HA HA HA HA*

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:27

> Jamen jeg venter da i spænding *KMD HA HA HA HA*

Det ved jeg, du gør.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:40

Jens Bruun:
> "Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg, du gør.

Det du ved, kan stå på bagsiden af et frimærke *KMD* *HA HA HA HA*

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:00

Den Mon, 19 Jan 2009 21:52:51 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> [...]
> det svært at forestille sig han ikke har.
>
> Men det er op til etaten at finde ud af.

Så må vi se om du kan bevise det. I Danmark er man uskyldig ind til det
modsatte er bevist.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:00

Petse forklarede den 19-01-2009:

> Så må vi se om du kan bevise det. I Danmark er man uskyldig ind til det
> modsatte er bevist.

Jeg skal skam ikke bevise noget, jeg har bare tippet politiet om Kims
lyster, så må politiet tage stilling til hvad de vil gøre.

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:13

ikke i alle sager - desværre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:03

On 19 Jan., 21:51, Petse <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Hvorfor tror du Kim Frederiksen har smadret de stærekasser?

Fordi han er et uvidende fjols. Der er IKKE blevet smadret nogen
stærekasser (desværre), men den ene var blevet dekoreret med lidt
maling på kameralinsen, sagde de i nyhederne på TV2 Øst her til aften..

/Kim

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:12

Den Mon, 19 Jan 2009 22:00:08 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Petse forklarede den 19-01-2009:

> Jeg skal skam ikke bevise noget, jeg har bare tippet politiet om Kims
> lyster, så må politiet tage stilling til hvad de vil gøre.

Ikke hvis sagen ender i retten. SÃ¥ det dig der har anmeldt ham, og dermed
er det dig og din advokat der har bevisbyrden.
Indtil videre er Kim uskyldig, ind til det modsatte er bevist.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:14

Petse tastede følgende:

> Ikke hvis sagen ender i retten. Så det dig der har anmeldt ham, og dermed
> er det dig og din advokat der har bevisbyrden.
> Indtil videre er Kim uskyldig, ind til det modsatte er bevist.

Nu er det ikke en andmeldelse, men et tip, så beklager.

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:13

On 19 Jan., 22:00, Mr_Larsen. <u...@xim.xinn> wrote:

> Jeg skal skam ikke bevise noget, jeg har bare tippet politiet om Kims
> lyster, så må politiet tage stilling til hvad de vil gøre.

Stikkersvin.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:14

kim.frederiksen@gmail.com kom med følgende:

> Stikkersvin.

Hykler.

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:13

Den Mon, 19 Jan 2009 21:58:46 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> kim.frederiksen@gmail.com har bragt dette til os:

> Har du glemt dine egne "trusler" om hvad du vil gøre ved de kasser? så
> læs de par tråde du har deltaget i dk.politik.trafik.
>
> De indlæg er sendt til etaten.

Er du en lille stikker ?

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:14

Petse tastede følgende:

> Er du en lille stikker ?

Hvis du synes.

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:17

On 19 Jan., 21:59, Petse <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Så må vi se om du kan bevise det. I Danmark er man uskyldig ind til det
> modsatte er bevist.

Bevise hvad? I nyhederne sagde de intet om at noget var smadret. De
sagde at kameralinsen på den ene kasse var overmalet, men at lortet
allerede var i drift igen (jeg vil tro politiet har RIGELIGT med tid
og mandskab, når det handler om at holde fotofælder kørende) ...

I øvrigt tør jeg godt påstå, er der er MANGE i DK der gerne ser det
lort smadret hurtigst muligt (der er i hvert fald én foruden mig,
tilsyneladende) ... jeg siger det bare højt.

/Kim

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:19

On 19 Jan., 22:11, Petse <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Ikke hvis sagen ender i retten. Så det dig der har anmeldt ham, og dermed
> er det dig og din advokat der har bevisbyrden.
> Indtil videre er Kim uskyldig, ind til det modsatte er bevist.

Jeg vil næsten håbe han prøver. Den udgift kunne jeg godt unde ham.

/Kim

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:20

kim.frederiksen@gmail.com:

> Jeg vil næsten håbe han prøver. Den udgift kunne jeg godt unde ham.

Jeg prøver skam intet, jeg tipper politiet og de tager stilling til
hvad de vil, ganske nemt.

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:22

On 19 Jan., 21:39, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> Så må vi jo se hvordan du har det med dig selv, når sådan en skiderik kører
> et barn ned, og du ved du kunne have forhindret det.

(Hvorfor er det altid børn der bliver "kørt ned" i disse eksempler)

Tro mig, hvis det teoretiske uheld var sket pga. alkohol, så havde
manden der kørte været synligt beruset, og så skulle jeg nok have kørt
ham hjem eller givet en taxa.

/Kim

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:26

Den Mon, 19 Jan 2009 13:17:00 -0800 skrev kim.frederiksen:

> Bevise hvad? [SNIP]

Det må du spørge Mr_Larsen om. Det er ham der har stukket dig.

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:28

Den Mon, 19 Jan 2009 22:13:34 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Petse tastede følgende:

> Nu er det ikke en andmeldelse, men et tip, så beklager.

Og hvis politiet vælger at følge op på sagen, så vil de nok snakke med
dig om, hvorfor du tror han har smadret den.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:28

Petse:

> Og hvis politiet vælger at følge op på sagen, så vil de nok snakke med
> dig om, hvorfor du tror han har smadret den.

Nej jeg har postet det jeg har set på nettet, så de har det hele, jeg
har prøvet det her mange gange før, så det er helt uden rysten på
hånden.

Fra : René Løweneck

Dato : 20-01-09 11:16

> Nej jeg har postet det jeg har set på nettet, så de har det hele, jeg har
> prøvet det her mange gange før, så det er helt uden rysten på hånden.

Kender du filmen "Flammen og Citronen" ? Den vil lige være noget for dig.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-01-09 17:57

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> Kender du filmen "Flammen og Citronen" ? Den vil lige være noget for dig.

Der er slet ingen sammenligning mellem modstandsfolkenes mord og andre grove
forbrydelser og så det minimale hærværk med at overmale en rude i en
stærekasse.

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:30

Den Mon, 19 Jan 2009 13:21:52 -0800 skrev kim.frederiksen:

> [...]
>
> Tro mig, hvis det teoretiske uheld var sket pga. alkohol, så havde
> manden der kørte været synligt beruset, og så skulle jeg nok have kørt

Ja, hvis taxachaufføren ikke også er fuld. Har selv kørt med sådan en.
Burde nok at have anmeldt ham.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:30

Følgende er skrevet af Petse:

> Ja, hvis taxachaufføren ikke også er fuld. Har selv kørt med sådan en.
> Burde nok at have anmeldt ham.

Burde!? det er _din_ _pligt_.

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:43

On Mon, 19 Jan 2009 22:29:43 +0100, Mr_Larsen. <ux@xim.xinn> wrote:

>Følgende er skrevet af Petse:

>Burde!? det er _din_ _pligt_.

nope

man har ikke anmeldepligt her i landet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:43

@ udtrykte præcist:

> nope
>
> man har ikke anmeldepligt her i landet

Hvis du har kendskab til en fuld bilist, så er det din forbandede pligt
at få svinet stoppet, ellers er du lige så skyldig som ham.

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:55

On Mon, 19 Jan 2009 22:42:51 +0100, Mr_Larsen. <ux@xim.xinn> wrote:

>@ udtrykte præcist:

>Hvis du har kendskab til en fuld bilist, så er det din forbandede pligt
>at få svinet stoppet, ellers er du lige så skyldig som ham.

nej

og

nej

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:55

@ kom med denne ide:

> nej
>
> og
>
> nej

Så må vi da håbe du og din familie vil "rende" ind i en af slagsen, så
ændre du jo nok syn på det.

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:30

Den Mon, 19 Jan 2009 22:21:52 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> kim.frederiksen@gmail.com sendte dette med sin computer:

> Tager du selv bilen når du har indtaget mere end 1genstand?
>
> Og ja, jeg anmelder gerne en spritbilist.

Anmelder du dig selv, når du køre fuld hjem?

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:30

Petse formulerede mandag:

> Anmelder du dig selv, når du køre fuld hjem?

Nu gør jeg så ikke den slags, så beklager.

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:31

On 19 Jan., 22:21, Mr_Larsen. <u...@xim.xinn> wrote:

> Tager du selv bilen når du har indtaget mere end 1genstand?

Det kommer an på hvor lang tid der er gået. Hvis det er to hurtige
genstande, så gør jeg ikke nej.

> Og ja, jeg anmelder gerne en spritbilist.

Du anmelder nok alt og alle, tror jeg. Jeg håber det en dag giver
kraftigt bagslag.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:31

kim.frederiksen@gmail.com tastede følgende:

> Det kommer an på hvor lang tid der er gået. Hvis det er to hurtige
> genstande, så gør jeg ikke nej.

> Du anmelder nok alt og alle, tror jeg. Jeg håber det en dag giver
> kraftigt bagslag.

Ja det gør du vel, men lav ikke nogen væddemål på det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 22:39

> Ja det gør du vel, men lav ikke nogen væddemål på det.

Jeg er ellers frisk på et væddemål. Skal vi vædde på, du pludselig mærker
konsekvenserne af din usenet-adfærd? Jeg siger "ja".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 19-01-09 23:57

Jens Bruun:
> "Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse

> Jeg er ellers frisk på et væddemål. Skal vi vædde på, du pludselig mærker
> konsekvenserne af din usenet-adfærd? Jeg siger "ja".

Sæt ikke for mange penge på det, *KMD* *HA HA HA HA*

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-09 00:09

> Sæt ikke for mange penge på det, *KMD* *HA HA HA HA*

Er du frisk på et væddemål? Eller kan du kun skrive *KMD* *HA HA HA HA*?

Bor du stadig i Rosenhøj, eller skal vi igen til at dykke lidt ned i
materien?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 00:30

Følgende er skrevet af Jens Bruun:
> [...]
>
> Er du frisk på et væddemål? Eller kan du kun skrive *KMD* *HA HA HA HA*?
>
> Bor du stadig i Rosenhøj, eller skal vi igen til at dykke lidt ned i

Jeg bor i Aalborg, det har jeg gjort hele mit liv.

*KMD* *HA HA HA HA*

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:31

Den Mon, 19 Jan 2009 22:12:52 +0100 skrev @:

> ikke i alle sager - desværre

Tænker du på nogle specielle sager, hvor der er omvendt bevisbyrde?

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:39

On Mon, 19 Jan 2009 21:31:20 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Tænker du på nogle specielle sager, hvor der er omvendt bevisbyrde?

selvfølgelig

netop reglen om at enhver er at anse for værende uskyldig indtil skyld
er bevist har ikke været gældende i mange år i Danmark

og i visse sager er der netop tale om omvendt bevisbyrde -
sager om sexchikane -

påstand fra ung kvindelig kontorelev - ingen vidner til stede:

"Chefen tog mig på brysterne"

chefens påstand:"Vel gjorde jeg da ej"

hvordan fanden kan chefen BEVISE at kan ikke gjorde som påstået?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 22:33

Den Mon, 19 Jan 2009 13:30:36 -0800 skrev kim.frederiksen:

> Det kommer an på hvor lang tid der er gået. Hvis det er to hurtige
> genstande, så gør jeg ikke nej.

> Du anmelder nok alt og alle, tror jeg. Jeg håber det en dag giver
> kraftigt bagslag.

Ja, tænk hvis han blev anklaget for falsk anmeldelse. Det kan jo nemt
ske, hvis han anmelder en, som han TROR har smadret stærekassen.

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 22:33

Petse tastede følgende:

> Ja, tænk hvis han blev anklaget for falsk anmeldelse. Det kan jo nemt
> ske, hvis han anmelder en, som han TROR har smadret stærekassen.

Nej, det kan _ikke_ ske, da et tip ikke er en anmeldelse, men hvordan
skulle en proletar som dig dog også vide det.

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:33

On 19 Jan., 22:29, Petse <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Ja, hvis taxachaufføren ikke også er fuld. Har selv kørt med sådan en.
> Burde nok at have anmeldt ham.

hvis han var decideret fuld, ja. Det er godt nok også grove løjer hvis
en taxachauffør også er fuld. Men når en lokofører kan være det, så
skal man jo ikke blive forbavset.

/Kim

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 14:35

On 19 Jan., 22:32, Petse <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Ja, tænk hvis han blev anklaget for falsk anmeldelse. Det kan jo nemt
> ske, hvis han anmelder en, som han TROR har smadret stærekassen.

.... som ikke er blevet smadret
/Kim

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 19-01-09 15:00

On 19 Jan., 22:28, Mr_Larsen. <u...@xim.xinn> wrote:

> Nej jeg har postet det jeg har set på nettet, så de har det hele, jeg
> har prøvet det her mange gange før, så det er helt uden rysten på
> hånden.

Ja du er vel ligefrem et _erfarent_ stikkersvin

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 23:00

kim.frederiksen@gmail.com kom med følgende:

> Ja du er vel ligefrem et _erfarent_ stikkersvin

Jeg ved hvad jeg gør, så erfaren er ganske korrekt.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:01

Den Mon, 19 Jan 2009 22:28:21 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Petse:

> Nej jeg har postet det jeg har set på nettet, så de har det hele, jeg
> har prøvet det her mange gange før, så det er helt uden rysten på
> hånden.

Og hvad får du ud af at stikke folk?

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:02

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:01

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:03

Den Tue, 20 Jan 2009 00:01:35 +0000 skrev Petse:

> Og hvad får du ud af at stikke folk?

Hvad fanden har min newsreader gang i?

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:04

Den Mon, 19 Jan 2009 22:36:50 +0100 skrev Jens Bruun:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Svinet har ikke stukket noget som helst. Han får udløsning ved tanken om
> at stikke. At realisere fantasierne er alt for farligt for ham. Tænk,
> hvis nogen konfronterede ham. Det er der vist ikke meget seksuel
> ophidselse i for svinet.

Så må han hellere få fat i en psykiater.

> Men det kunne da være lidt sjovt, hvis etaten begyndte at interesse sig
> lidt for ham. Hvem ved - måske han endda ikke kunne gemme sig bag
> anonymiteten længere?

Ja, det kunne være sjovt.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:07

Den Mon, 19 Jan 2009 22:39:11 +0100 skrev @:

> [...]
>
> "Chefen tog mig på brysterne"
>
> chefens påstand:"Vel gjorde jeg da ej"
>
> hvordan fanden kan chefen BEVISE at kan ikke gjorde som påstået?

Nåh ja, det er også rigtig.

Så tyder det også på, at Kim Frederiksen skal bevise over for Mr_Larsen,
at han IKKE har smadret stærekassen.

Fra : @

Dato : 20-01-09 01:32

On Tue, 20 Jan 2009 00:06:54 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Nåh ja, det er også rigtig.
>
>Så tyder det også på, at Kim Frederiksen skal bevise over for Mr_Larsen,
>at han IKKE har smadret stærekassen.

som altså ikke er smadret,

linsen blev AFAIK bare spraymalet

men det er meget bedre at fylde hele kassen med det der håndværkerne
bruger, polyethanskum hedder det vist,
dampene der afgives under skummets hærdning er nemlig rigtig godt til
at ødelægge elektroniske kredsløb og printplader

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:11

Den Mon, 19 Jan 2009 22:30:21 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Petse formulerede mandag:

> Nu gør jeg så ikke den slags, så beklager.

Er du sikker? Jeg tror nærmere du var så fuld, at du ikke kan huske at du
har kørt bil i påvirket tilstand.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:12

Petse har bragt dette til verden:

> Er du sikker? Jeg tror nærmere du var så fuld, at du ikke kan huske at du
> har kørt bil i påvirket tilstand.

Beklager, jeg drikker ikke alkohol, flere gæt?

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:13

Den Mon, 19 Jan 2009 22:32:55 +0100 skrev Mr_Larsen.:

> Petse tastede følgende:

> Nej, det kan _ikke_ ske, da et tip ikke er en anmeldelse, men hvordan
> skulle en proletar som dig dog også vide det.

Jamen så kan jeg da bare give politiet et tip om, at du køre
spirituskørsel.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:14

Følgende er skrevet af Petse:

> Jamen så kan jeg da bare give politiet et tip om, at du køre
> spirituskørsel.

Du er sgu snart ligeså morsom som Bruun, ren lagkagekomik.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:16

Den Tue, 20 Jan 2009 00:41:34 +0100 skrev Jens Bruun:

> [...]
> ved, hvem der pludselig ringer på ens dør.
>
> Rosenhøj 14. *HA HA HA*. 2. tv. *HA HA HA*

Så ved Kim Larsen hvor han kan få noget Pik

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:19

Den 20-01-2009, skrev Petse:

> Så ved Kim Larsen hvor han kan få noget Pik

Det er sgu ikke de skarpeste knive der er fremme, men du, KimF og Bruun
passer godt sammen, altså rent intellektuelt.

Lad os få det her morskab over i den rigtige gruppe.
FUT:dk.snak.mudderkastning

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:18

Den Tue, 20 Jan 2009 01:12:15 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> Petse har bragt dette til verden:

> Beklager, jeg drikker ikke alkohol, flere gæt?

Okay. Var du så fuld, at du ikke kan huske at du drikker?

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:21

Petse kom med følgende:

> Okay. Var du så fuld, at du ikke kan huske at du drikker?

Uhauha, du er godtnok skarp, hvad skal man dog stille op over så stort
et talent som dig, jeg overgiver mig *HA HA HA*

FUT:dk.snak.mudderkastning

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:21

Den Tue, 20 Jan 2009 01:13:54 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> Følgende er skrevet af Petse:

> Du er sgu snart ligeså morsom som Bruun, ren lagkagekomik.

Nu du fuld igen.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:22

Petse kom med denne ide:

> Nu du fuld igen.

Du er da heller ikke til at skjule noget for, er du hemmelig agent som
Bruun *LOL*

FUT:dk.snak.mudderkastning

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:29

Den Tue, 20 Jan 2009 01:20:45 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> Petse kom med følgende:

> Uhauha, du er godtnok skarp, hvad skal man dog stille op over så stort
> et talent som dig, jeg overgiver mig *HA HA HA*
>
> FUT:dk.snak.mudderkastning

FUT Afvist.

Du skal ikke kaste med sten, når du selv bor i et glashus. Du er ekspert
i at føre mudderkastning her inde.

Okay, hvis du ikke drikker, så må du være på stoffer.

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:33

Petse forklarede den 20-01-2009:

> FUT Afvist.
>
> Du skal ikke kaste med sten, når du selv bor i et glashus. Du er ekspert
> i at føre mudderkastning her inde.
>
> Okay, hvis du ikke drikker, så må du være på stoffer.

Det er da ikke pænt at afvise en FUT: pjensen73@gmail.com

Jeg smider gerne med sten, jeg bor i telt *LOL*

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:31

Den Tue, 20 Jan 2009 01:22:10 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> Petse kom med denne ide:

> Du er da heller ikke til at skjule noget for, er du hemmelig agent som
> Bruun *LOL*
>
> FUT:dk.snak.mudderkastning

FUT Afvist.

Nej, jeg er ansat hos politiet

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:34

Petse frembragte:

*LOL* du er sgu lige så så sjov som Bruun pjensen73@gmail.com

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:31

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:35

Den blev ikke bedre af at blive gentaget pjensen73@gmail.com

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:44

Den Tue, 20 Jan 2009 01:34:25 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> Petse frembragte:

> *LOL* du er sgu lige så så sjov som Bruun pjensen73@gmail.com

LOL.
Larsen
Rosenhøj 14, 2. tv., 2650 Hvidovre

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:45

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 01:45

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 01:50

Petse udtrykte præcist:

> LOL.
> Larsen

Det er en TOTALT uskyldig mand du hænger ud, tjek min IP, jeg bor og
opholder mig i Aalborg.

Du får et par ledetråde.
Tlf:9818xx
Navn: xxxxxxxxxx Larsen
By: Aalborg

så får du ikke mere for den 25øre.

Jeg vil gå i seng, men vender da frisk tilbage igen i morgen, tata.

pjensen73@gmail.com

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 02:00

Den Tue, 20 Jan 2009 01:50:11 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> [...]
> By: Aalborg
>
> så får du ikke mere for den 25øre.
>
> Jeg vil gå i seng, men vender da frisk tilbage igen i morgen, tata.

Jamen god nat og sov godt.

Den adresse jeg skrev, har jeg set i en anden tråd som Bruun har startet.

Hvorfor skal du forresten skrive min email adresse her?

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 02:05

Den Tue, 20 Jan 2009 00:59:50 +0000 skrev Petse:

> Jamen god nat og sov godt.
>
> Den adresse jeg skrev, har jeg set i en anden tråd som Bruun har
> startet.
>
> Hvorfor skal du forresten skrive min email adresse her?

Er det dig?

http://www.hardwareonline.dk/show_user.aspx?uname=mr_larsen

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 12:20

Petse kom med følgende:

> Er det dig?
>
> http://www.hardwareonline.dk/show_user.aspx?uname=mr_larsen

Beklager, forkert endnu engang.

Fra : Patruljen

Dato : 20-01-09 10:39

On 20 Jan., 00:41, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Du virker en anelse anspændt. Det må være lidt irriterende, når man ikke
> ved, hvem der pludselig ringer på ens dør.

Hvorfor egentlig det -
En uinviteret, indtrængende og truende person kan retfærdiggøre en del
finesse ud i håndværket :)

Nogen sidder måske ligefrem & venter på den type anledninger til at
slå morskaben løs -
Du skal bare være dum nok. Så kan du da fint få savet halsen over uden
de store konsekvenser for den angrebne.
At blive piercet lidt usædvanligt og en anelse grundigere i diameteren
og dybden er sikkert også en mulighed.

Go on - have some fun.

> Rosenhøj 14. *HA HA HA*. 2. tv. *HA HA HA*
>
> Har du ståpik nu, stikkersvin?

Det er et fantastisk sprog, du har Hr. Bruun. Det er nok godt, at du
er så harmløs.

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 19:58

Den Tue, 20 Jan 2009 12:20:27 +0100 skrev Mr.Larsen.:

> Petse kom med følgende:

> Beklager, forkert endnu engang.

Øv!