Win2k og Logitech USB mus
Fra : Allan Johansen

Dato : 27-07-01 15:28

Hejsa!

Jeg har for nyligt købt en Logitech USB mus (Optic) og har selvfølgelig
installeret den tilhørende driver. Problemet er, at den ikke altid "kommer
med op" når jeg tænder computeren... Jeg ved ikke om det har noget med musen
at gøre (hardware), eller noget med win2k (software).... Håber der er nogele
der evt. kan hjælpe. Det ville bare være kanon!

Mvh. Allan

PS: Jeg hører gerne for andre folk med samme problem, eller relaterede
problemer.

Fra : Madsen

Dato : 27-07-01 16:14

"Allan Johansen" <AllanJ@post.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> at gøre (hardware), eller noget med win2k (software).... Håber der er nogele
> der evt. kan hjælpe. Det ville bare være kanon!

Prøv evt. at lede efter denne tråd:

Newsgroups: dk.edb.hardware
Subject: Ny driver til Logitech MouseWare
Date: Fri, 13 Jul 2001 16:46:54 +0200

Der er for ikke ret lang tid siden frigivet en ny driver til Logitech-mus
som retter fejl med Win2k og specielt Servicepack 2, hvis du ellers
kører med den.

Til oritentering så er der ingen gruppe der hedder
<news:dk.edb.ms-windows> Underligt at du ikke har fået en fejl-
meddelelse da du sendte dit indlæg.
Gruppen hedder <news:dk.edb.system.ms-windows>

Hvis du endelig skal sende til flere grupper ad gangen, så tjek gerne
dette link: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : N I E L S

Dato : 28-07-01 00:55

> PS: Jeg hører gerne for andre folk med samme problem, eller relaterede
> problemer.

Har i aften opdaget samme problem. Bruger dog ikke USB-porten.

N I E L S

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 28-07-01 21:43

prøv at hente det nyeste mouseware på www.logitech.com
Mvh Ulrik

Fra : jsj

Dato : 29-07-01 00:31

Hvis du har installeret Service Pack 2 på windows 2000
skal du hente den nyeste vertion af logitech's driver software
fra www.logitech.com.
Dette ifølge Logitech selv
IMPORTANT! It is urgently recommended that all users planning to upgrade to
Windows 2000 Service Pack 2 should upgrade to the latest MouseWare
immediately. Earlier versions of MouseWare may have issues with Service Pack
2.

mvh jsj

Fra : Morten Skarstad

Dato : 31-07-01 15:28

jsj <x@y.z> skrev i news:3b634ad3$0$51805$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvis du har installeret Service Pack 2 på windows 2000
> skal du hente den nyeste vertion af logitech's driver software
> fra www.logitech.com.

Eller kjør uten MouseWare. Fungerer utmerket her.

Morten