Ventilbrik værktøj Yamaha XJ600N
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 18-01-09 21:42

Hej

Jeg har fået en lille fin Yamaha XJ600 N årgang 2001 i stalden.
Den skal selvfølgelig serviceres efter alle kunstens regler.

Imidlertid mangler jeg et specialværktøj til at trykke ventilkopperne
ned med, så jeg kan komme til at skifte brikker

Er der en der har en sådan man kan låne / leje / købe ?

mvh
Bent Erik Thomsen
mellem Aalborg og Nibe

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-01-09 08:29

> Jeg har fået en lille fin Yamaha XJ600 N årgang 2001 i stalden.
> Imidlertid mangler jeg et specialværktøj til at trykke ventilkopperne
> ned med, så jeg kan komme til at skifte brikker

Er det såden en du skal bruge?
http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003068

Eller den her:

http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003054

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 19-01-09 17:03

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Er det s�den en du skal bruge?
> http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003068

> Eller den her:

> http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003054

Tak for henvisningen

Hmm.

Den førstnævnte med skruehullet siger "ausgenommen Diversion-, FJ und
XJR-Modelle."

Så mon ikke det er den sidstnævnte "skeformede" jeg skal bruge.

"sowie Yamaha

* XJ 600
* XJ 600 Diversion"

Selvom min er en XJ600N er den vel -bortset fra minikåben - identisk med
en diversion. ?

mvh
Bent Erik Thomsen
med to for tykke ventilbrikker

Fra : André S Hansen

Dato : 19-01-09 18:31

"Bent Erik Thomsen" <oz5qi-fjerndette-@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med, så jeg kan komme til at skifte brikker
>
> Er der en der har en sådan man kan låne / leje / købe ?

Har sådan en, du kan låne, købe. hvis brikker, er de samme, har jeg 8 af
dem.

Mvh
André S Hansen
Nørresundby