MS Windows
briani 27239
overførelse af spil
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 20-01-09 15:11

Hej
Kan man overfører spil der følger med styreprogrammet i windows XP, Vista
fra den ene computer til den anden.
Nils

Fra : Søren Blom

Dato : 20-01-09 20:08

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i
> Kan man overfører spil der følger med styreprogrammet i windows XP, Vista
> fra den ene computer til den anden.

Ved ikke lige med Vista, men jeg har for ikke så længe siden plukkede nogen
af Windows XP´s spil ud og lagt dem ind i Windows 2000 uden problemer, jeg
gjorde sumpelhent det, at jeg fandt den / de nødvendige filer der skulle til
for at afvikle et spil f.eks. 7 Kabale, i Windows XP og lagde dem i det
samme bibliotek i Windows 2000, lavede en genvej til dem og så virkede det,
uden problemer. Så det kan amn godt, men jeg har ikke prøvet med Vista.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk