Logge bruger af netværket
Fra : ronnie.ziegler@gmail~

Dato : 19-01-09 00:48

Hej alle sammen,

jeg har brug for at kune logge en bruger af mit firmas netværk. Først
havde jeg tænkt mig remotely at reboote brugerens pc, men jeg ved ikke
på hvilken pc, denne bruger er logget ind. Er der nogen måde at tvinge
en bruger af netværket ud fra brugernavn eller kan jeg finde ud af, på
hvilken pc brugeren er logget ind?

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-01-09 16:04

<ronnie.ziegler@gmail.com> wrote in message
[...]

----
Hmm, man kan sådan set ikke rigtig logge på et netværk, det er de enkelte
maskiner du logger på. Du er nødt til at smide ham af de ressourcer han er
logget på, eksempelvis filshares og mailservere. Det gøres på de enkelte
servere.

Keller