Nyt site med demovarer: demoshopper.dk
Fra : edwardspitz@gmail.co~

Dato : 18-01-09 05:53

Jeg har lavet et nyt site med demovarer kaldet Demoshopper:
http://www.demoshopper.dk

Sitet rummer en samlet oversigt over demovarer og restpartier fra
forskellige danske hardware-forhandlere. Alle demovarer er organiseret
i kategorier og der tilføjes nye varer 1-2 gange dagligt. Foruden
laptops, grafikkort, harddiske og anden hardware, er der en del HiFi
og TV udstyr. Jeg håber hardware-folket vil tage godt imod sitet for
der er lagt mange timer i at indeksere deres demovarer

Fra : Infinity

Dato : 18-01-09 13:59

edwardspitz@gmail.com wrote:
> [...]
> og TV udstyr. Jeg håber hardware-folket vil tage godt imod sitet for
> der er lagt mange timer i at indeksere deres demovarer

.... men reklame er UØNSKET i nyhedsgrupperne, pånær lige de grupper der er
beregnet til det.
Og det skal du overholde, ellers får din shop meget hurtigt et meget dårligt
ry.

--
/Infinity

Fra : edwardspitz@gmail.co~

Dato : 18-01-09 06:09

On Jan 18, 1:59 pm, "Infinity" <Infin...@mail.dk> wrote:

> [...]
> beregnet til det.
> Og det skal du overholde, ellers får din shop meget hurtigt et meget dårligt

Jeg beklager.

Det er dog ikke en shop, men en service for folk der leder efter
demovarer. Jeg lavede sitet fordi jeg synes der manglede et index for
danske demovarer og fordi jeg selv var træt at klikke rundt på
forskellige sites. Jeg tjener ikke en krone på sitet..

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-01-09 14:32

edwardspitz skrev

> Det er dog ikke en shop, men en service

Signaturen er et "fristed" hvor du kan linke til dit site :)

- Peter

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-01-09 15:04

edwardspitz@gmail.com wrote:

> Det er dog ikke en shop, men en service for folk der leder efter

Det er revnende ligegyldigt om det er en shop eller en service. Det
hører ikke hjemme i en diskussionsgruppe.

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 19-01-09 13:46

> Det er revnende ligegyldigt om det er en shop eller en service. Det
> hører ikke hjemme i en diskussionsgruppe.
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det vil sige du også er i mod at man linker til sider der kan forklare en
eventuel sag her i gruppen ??

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-01-09 21:12

Hagar wrote:

> Det vil sige du også er i mod at man linker til sider der kan forklare en
> eventuel sag her i gruppen ??

Et opslagværk er et opslagsværk, uanset om det er elektronisk eller ej.
Rekvalmer for diverse shops, services ol. hører ikke til i
diskussionsgrupper. Dem har man sin signatur til, hvis man ellers kan
finde ud af at lave en korrekt signaturadskiller.

Jesper Poulsen

Fra : N/A

Dato : 18-01-09 15:04

Fra : Klaus G.

Dato : 18-01-09 15:56

> [...]
> og TV udstyr. Jeg håber hardware-folket vil tage godt imod sitet for
> der er lagt mange timer i at indeksere deres demovarer
Fremragende idé!

Tak for linket.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri