kan man det?
Fra : hjmm

Dato : 17-01-09 12:44

Hej alle jeg går og pusler med ide men ved ikke lige hvad jeg skal kigge
efter.

jeg har købt en ny router linksys 610 N,samt 1G netkort linksys pci kort til
2 stationære ,har en bærbar som kan køre wifi N

jeg kunne godt tænke mig at have min egen stationære stående som server,på
den måde at jeg kan sidde med en bærbar og styre serverende som hvis det var
den jeg kørte på(med tastatur skærm) feks stadig vælge downloads på evt p
til p sider,måske også bruge den til medie via linksys medie extender (den
uden dvd)
hvad skal der til for at det kan lade sig gøre af soft og hardware

jeg ved det pisse svært at sætte sig ind i andres ideer men har forklaret
det så godt jeg kunne
mvh sloth

Fra : Jesper Lund

Dato : 17-01-09 13:19

hjmm wrote:

> [...]
> linksys medie extender (den uden dvd)
> hvad skal der til for at det kan lade sig gøre af soft og hardware

Kig på 'remote desktop', der er flere muligheder afhængig af OS.

--
Jesper Lund

Fra : VIP

Dato : 17-01-09 15:21

"hjmm" <sloth2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad skal der til for at det kan lade sig gøre af soft og hardware
>
> jeg ved det pisse svært at sætte sig ind i andres ideer men har forklaret

kig på teamviewer.com

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : hjmm

Dato : 17-01-09 16:37

"VIP" <netbroker@detteskalfjernesmail.dk> skrev i en meddelelse

> kig på teamviewer.com
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Viggo

det ser dælme nemt ud,men umiddelbart ligner det ikke det som jeg tænker på
da når man kalder fjern computeren op skal have en id fra den og en generret
kode som skal oplæses fra remote skærmen
men tak for svaret det kan jo bruges hvis man skulle hjælpe nogen på afstand
så er det et godt prog tror jeg

jeg takker for svaret

Fra : VIP

Dato : 17-01-09 17:04

> [...]
> generret kode som skal oplæses fra remote skærmen
> men tak for svaret det kan jo bruges hvis man skulle hjælpe nogen på

kig på "TeamViewer Host" under dwonload, den skulle løse dit problem

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Mads

Dato : 17-01-09 17:44

On Sat, 17 Jan 2009 16:36:35 +0100, "hjmm" <sloth2@tdcadsl.dk> wrote:

>det ser dælme nemt ud,men umiddelbart ligner det ikke det som jeg tænker på
>da når man kalder fjern computeren op skal have en id fra den og en generret
>kode som skal oplæses fra remote skærmen

Det er ikke noget krav. Du kan indstille den til at
udveksle id og kode automatisk ved opstart.