MS Windows
briani 27239
når man gemmer i word crasher XP
Fra : Morten

Dato : 16-01-09 21:41

Hej Gruppe,

Håber der er en der har en løsning på mit problem. Jeg har haft Office 2003
installeret i nogle år og det har fungeret problemfrit indtil nu. Når jeg
skriver på et dokument i Word, kan jeg manuelt gemme det 2 til 3 gange, men
næste gang jeg gemmer lukker XP ned helt umotiveret. Er der en løsning på
dette problem?

Morten

Fra : Pico

Dato : 17-01-09 00:21

Morten wrote:
> [...]
> gemme det 2 til 3 gange, men næste gang jeg gemmer lukker XP ned helt
> umotiveret. Er der en løsning på dette problem?

Det er der vist ingen der kan svare på, men jeg ville prøve at afinstallere
Office 2003, for alle tilfældes skyld lukke maskine (sansynligvis ikke
nødvendigt) boote igen og geninstallere Office 2003 og så se hvordan det
går.
--
MVH
Pico

Fra : Lars E. P.

Dato : 17-01-09 09:36

Sat, 17 Jan 2009 00:20:34 +0100, skrev "Pico"
<Selvestemig@hotmail.com> :

> [...]
>Office 2003, for alle tilfældes skyld lukke maskine (sansynligvis ikke
>nødvendigt) boote igen og geninstallere Office 2003 og så se hvordan det

Eller 'Find og ret fejl' i menuen Hjælp (hvis der er en sådan i 2003).

Hilsen Lars

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 18-01-09 07:42

> [...]
> afinstallere Office 2003, for alle tilfældes skyld lukke maskine
> (sansynligvis ikke nødvendigt) boote igen og geninstallere Office

Hvis du ikke har fået opdateret din officepakke så kan du jo prøve det via
microsoft update eller selv hente den seneste servicepakke til office og
installere denne(har fikset et par office pakker for mig).

http://update.microsoft.com

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=e25b7049-3e13-433b-b9d2-5e3c1132f206

Fra : Morten

Dato : 01-02-09 18:03

Kære alle hjælpere,

Nu har jeg prøvet at opgradere, slette og installere office igen, prøvet før
og efter sp3, men lige meget hjælper det. Nu er jeg igang med at installere
XP igen og så office oven i, håber dette virker. Tak for hjælpen, jeg melder
tilbage om dette virker ellers må det vel være hardware orienteret - her har
jeg selvfølgelig opgraderet med de nyeste drivere.

Morten

"Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4972c064$0$11582$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...