Ghostrider muligvis afsløret....
Fra : Per

Dato : 14-01-09 19:12

Ghostrider har muligvis afsløret sig selv.

http://jp.dk/udland/europa/article1569133.ece

Gad vide om han dømmes ?

mvh. Per

Fra : HO

Dato : 15-01-09 21:37

> Ghostrider har muligvis afsløret sig selv.
>
> http://jp.dk/udland/europa/article1569133.ece
>
> Gad vide om han dømmes ?

må da håbe han får livstid.

MVH
HO

Fra : Ralph Køster

Dato : 16-01-09 13:51

Hvorfor livstid???

Der er da andre end ham der kører sindsygt...og han er da i det mindste en
knald hamrende motorcyklist.

Når jeg ser hans videoer, så er jeg da betaget af den måde han kører på.

Syntes at han er dygtig, men da ikke at det er i orden at han kører sådan.

Men at ønske ham livstid bag tremmer er da lige så sygt.

Han skal have den straf alle andre der ligeledes kører uforsvarligt får.

At han så er så dum IKKE at slukke kameraet efter en tur....det er en helt
anden ting.

Der var en anden Engelsk video for nogle år siden hvor manden startede
kameraet hjemme og kørte en lige på syg tur på mc og derefter kørte helt
hjem i garagen igen med kameraet tændt. Ham fandt de underligt nok også
meget hurtigt frem til

Ralph.

Fra : Leif

Dato : 16-01-09 21:11

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i meddelelsen
> [...]
> lige på syg tur på mc og derefter kørte helt hjem i garagen igen med kameraet tændt. Ham fandt de
> underligt nok også meget hurtigt frem til

Selvfølgelig er det ikke ham selv, der er på filmen - manden er ikke dum,
men er udover en god mc-chauffør også dygtig til at få gratis reklame worldwide..........

Mvh, Leif

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-01-09 23:28

Leif skrev:
> [...]

> Selvfølgelig er det ikke ham selv, der er på filmen - manden er ikke dum,
> men er udover en god mc-chauffør også dygtig til at få gratis reklame

Kunne du ikke forklare hvorledes han er "god", for det sorstår jeg
simpelt hen ikke - i mine øjne er han en rablende bindegal idiot.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ralph Køster

Dato : 17-01-09 01:10

simpelt hen ikke - i mine øjne er han en rablende bindegal idiot.<<

Han er da hamrende god til at styre den turboladede Hayabusa og den rappe
R1.
Så kan du da syntes hvad du vil, angående hans sindssyge.

Ralph.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-01-09 10:49

Ralph Køster wrote:
> [...]
> rappe R1.
> Så kan du da syntes hvad du vil, angående hans sindssyge.

Hmmm, der da ingen tvivl om han har meget kontrol over det han laver. På den
anden side er han også kun et menneske, og der skal sku ikke gå meget galt
når han passerer dig med 250+ km i timen før det siger skraldebang af den
værste slags.

Jeg er langtfra nogen engel når jeg færdes i trafikken, men jeg håber ikke
jeg udsætter mine medtrafikanter for så stor risiko når jeg kører en tur. Så
må han finde sig et sted hvor han er omgivet af ligesindede som frivilligt
bevæger sig ind et sted hvor der er en risiko for at ting går galt. At
påtvinge andre risikoen for at han dummer sig er ikke fair.

Just my 2 cent

/Jesper

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 17-01-09 11:12

Syntes han skulle udstilles på det lokale bytorv....
Rådne tomater o.lign skulle sælges og kastes på ham.
Overskudet herfra skulle gå til uskyldige trafikofres ve og vel...

Mvh
Jan Jacobsen
"Jesper Nielsen" <jesperlangfeldt@nielsen.fjerndette.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4971a9b8$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Leif

Dato : 17-01-09 17:30

> [...]
>

> Han er da hamrende god til at styre den turboladede Hayabusa og den rappe R1.
> Så kan du da syntes hvad du vil, angående hans sindssyge.

Mange tak, jeg kunne ikke sige det bedre selv
Mvh, Leif

Fra : Benny Thomsen

Dato : 20-01-09 13:51

en kører med ubestridelige evner af den kalliber burde udnytte dem i de
rette omgivelser = en lukket bane. Alt andet kan ikke engang undskyldes med
at være idiot

//Benny

Fra : Jan A Jensen

Dato : 17-01-09 12:04

Jensen. Hjemm
> [...]
> Syntes at han er dygtig, men da ikke at det er i orden at han kører sådan.
Jeg giver dig ret Ralph.
Han er sku dygtig.. Og det er ikke okay det han laver på gaden.

Tænk hvis alle andre GhostWannabees kørte lige så godt .. Men det gør de
så ikke og derfor sker der masse af uheld.

Vh. Jan A Jensen